• Ja ik heb niet zoveel tijd ofzeu,maar toch heb ik een idee voor een nieuw verhaal x'D maar dat is geheim(A)Het enige dat je mag weten is dat het een Georg-story is(A)

    -1 van de meisjes uit het groepje(vriendin Tom)[Doraaa]
    -1 van de meisjes uit het groepje(vriendin Gustav)[GUSTIPIRAAT]
    -1 van de meisjes uit het groepje+hoofdrol(vriendin Georg)[TOMPIRAAT]
    -BF Bill[iCutie]
    -BF Tom[Billneukerx3]
    -BF Georg[tomfreakske]
    -BF Gustav[ben ik zelf dan wel(puh)]



    wat ik wil weten is:

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Likes;
    Dislikes;
    Rol;
    Plaatje;
    Tekstje;


    ALS JE GEEN NORMAAL TEKSTJE HEBT KRIJG JE DE ROL NIET&IK KIES NIET DE EERSTE<333

    xx


    Lalalalalalalala.

    VRIENDIN TOM :Y)

    Ik zal ff info geven ^^

    Naam; Renee

    Leeftijd; 12 (kies zelf maar)

    Karakter; Lief, Grappig, Zorgzaam, Spontaan & bitchy als mensen zo ook voor haar zijn!

    Likes; Muziek, Dansen, Zingen, Lachen en leuken dingen met vrienden doen.

    Dislikes; WannaB's, Huppels & ruzie.

    Rol;1 van de meisjes uit het groepje(vriendin Tom)

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=63326

    Tekstje; Lieve Siham ik zou heel graag die rol willen het hoeft niet! Maar het zou me zeer plezieren!

    <3


    I do not hook up.

    @Renee

    ik bedoel met tekstje,je eigen voorstellen net zoals dit:

    Haay people<3 Ik ben Renee en ben 17 jaar oud.Ik heb samen met 3 vriendinnen een groepje waar we opdrachten in uit moeten voeren.Verder ben ik lief,blablabla


    snap je?x'D


    Lalalalalalalala.

    mensen schiet op!!


    Lalalalalalalala.

    Naam; Yuara =)

    Leeftijd; 17 [you can change]

    Karakter; hyperend, beetje verlegen, maar toch spontaan, soms gemeen, zorgzaam

    Likes; TH, skatee <33 ehm, schrijven en gek doen

    Dislikes; school, ruzie, huppelkutjes ^^ & CB

    Rol; maakt niet zoveel uit ;) liefst BF Bill...

    Plaatje; noou, kies jij maar iets ^^ :$

    Tekstje; eeyee, kben dus Yuara, soo, shut it.. me talkin' kben serieus echt DOL op... TH enshit, maar ik heb het een beetje teveel geluistert dus das wat minder ;) eigenlijk ben ik een verlegenspontaan type, en ik kan nooit een keuze maken, ik ben helemaal dol op Bill.. dat is iemand die me alles kan flikken zonder dat ik [heel] erg uitflip ;) noujaah, seeyaa xx


    You move me ......... Kurt

    Naam;
    Dora

    Leeftijd;
    17

    Karakter;
    Lief, behulpzaam, spontaan, af en toe bitch. (A)

    Likes;
    Cookies, guys, uitgaan, Gituar playing, music

    Dislikes;
    WannaB's

    Rol;
    1 van de meisjes uit he groepje (Vriendin Tom)

    Plaatje;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=63240

    Tekstje;
    Hooi, ik ben Dora. Ik ben de vriendin van Tom. Jup, dé Tom uit TokioHotel. Ik ben dol op gitaar spelen, en verslaafd aan muziek. Ik hou echt van mijn vriendinnen, we gaan veel uit enzoow.. Ik zou niet weten wat ik zonder hun zou moeten. Zo ik denk dat ik het belangerijkste heb gezegd.. ^^
    Oh, Tom roept me, ik zie jullie wel nog.
    Doei x

    @Renee

    ik bedoel met tekstje,je eigen voorstellen net zoals dit:

    Haay people<3 Ik ben Renee en ben 17 jaar oud.Ik heb samen met 3 vriendinnen een groepje waar we opdrachten in uit moeten voeren.Verder ben ik lief,blablabla


    snap je?x'D


    Amai sorry --' ben net wakker zie je --'

    Tekstje ;; Hi i'm Renee en ik ben 15 (in de quiz dan real 12) jaar oud. Ik heb samen met 3 vriendinnen een leuk en gezellig groepje. Ik ben volgens mensen lief, grappig, zorgzaam & een beetje bitchy. Maar ik heb veel jongens achter mij aan lopen soms vind ik dat heel irritant ! Verder vind ik het heel gezellig om wat tedoen met mijn vriendinnen!


    I do not hook up.

    Doe mij dan maar ;; -1 van de meisjes uit het groepje+hoofdrol(vriendin Georg)

    Infoo staat hierboven wel!


    I do not hook up.

    (...)

    Amai sorry --' ben net wakker zie je --'

    Tekstje ;; Hi i'm Renee en ik ben 15 (in de quiz dan real 12) jaar oud. Ik heb samen met 3 vriendinnen een leuk en gezellig groepje. Ik ben volgens mensen lief, grappig, zorgzaam & een beetje bitchy. Maar ik heb veel jongens achter mij aan lopen soms vind ik dat heel irritant ! Verder vind ik het heel gezellig om wat tedoen met mijn vriendinnen!


    Ik heb je BF Tom gegeven als rol oké?(A)dan bedoel ik dat je ook zonder zijn vriendin een keer met hem gaat shoppen enzeu(A)


    Lalalalalalalala.

    MAAR MENSEN IK GA,MORGEN BEN IK ER NIET DUS DONDERDAG KOMT HET PROLOOG<333


    Lalalalalalalala.

    Okee joh maar dan hoef ik geen rol ea.Want dan reageerde ik toch eerder voor die andere rollen maat tsjaa 't zal dan maar ea --'


    I do not hook up.

    MENSENN!! reageer nouuuu <33 =)=)=)=) want dat is koewwll ?? =)


    You move me ......... Kurt

    Je bent een schat. <3
    Dankuu dat ik de rol heb gekregen :Y)

    Naam; Jaimy-Linn.

    Leeftijd;18

    Karakter;Gek,Melig,Raar,Koppig,Eigenweis

    Likes;Gek doen, Shoppen, Enzo :')

    Dislikes; Th haters, Huppeltrutjes, enzo :')

    Rol; Georg bf

    Plaatje; Myn plaatje <3

    Tekstje:
    Hello dude's.
    Ik ben Jaimy. maar voor jou is het Jaimy-Linn U_U
    Ik ben 18 jaar oud :'o . en ik ben de bf van Georg n_n . :yeay: Ik hou van gek doen en raar zijn :vork: Nouh uh dat was het :yeaaaay: Oja:
    Ik bijt :'o Raaaaaaawr.