• Arg, ik kan dus niet meer lopen. Of eigenlijk heel moeilijk, en het doet verschrikkelijk pijn. Ik zal eens even vertellen hoe het komt. Zaterdagnacht heb ik bij een vriendin geslapen, op de bank. Ik ben best lang, dus mijn benen hebben opgevouwen gezeten. Van te voren had ik al een beetje pijn met dank aan mijn grote hond. Dus maandag ochtend kon ik al slecht lopen, maar ik met mijn grote bek gewoon doorgegaan. Dat had ik beter niet kunnen doen. Vanochtend deed het dus onzettend pijn, en toen vond mijn hand het nodig om er een mislukte sprong tegenaan te maken. -.-' Al mijn vrienden noemen me nu kreupel, en sommige willen me de trap opdragen. (gestoorden) Nu kan ik nu niet naar paardrijden, en daar wordt ik chagarijnig van. Maar morgen hoef ik ook lekker niet te gymen x'D.

    Zo dat moest ik even vertellen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oei dat zuigt ._.
    Maar ik zou idd je vrienden je niet laten dragen als je zeker wilt weten dat je niet naar beneden valt :')
    Sterkte!


    I clicked my heels and wished for you.

    Ocharme. ):
    Maar je moet een beetje voorzichtiger zijn, nu het zoveel pijn doet.
    Betereschap!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb even kreupel gelopen toen ik net kramp kreeg in mijn knie & het uiteinde van mijn veter in mijn voet prikte.

    Bij ons in de klas zit ook 1 die kreupel loopt :'D
    Die heeft een zwaar gekneusde enkel.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Noooh, dat is vet klote voor je. ö
    Maar ik ben kinda permanet kreupel. x'D Ik heb iets ongenezelijks met mijn knie dus ik moet maar hopen dat het ooit een beetje beter word.. Ik kan geen dingen doen als lang rennen, springen, traplopen en lang lopen enzo. x'D Dus dat is best klote.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dat is kut ö
    Anders krukken ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha,
    ik dacht dat dit toppic over een Kreupel paard ging. Sorry :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus