• Een vriendin van mij geeft dus een feestje zaterdag maar ik ga dus echt niet. Alle meisjes die zouden komen hebben bijna afgezegd omdat er alleen maar blowers komen en er toch alleen maar gezopen gaat worden. Ik zou daar dus blijven slapen bij die vriendin, maar nu zie ik er heel erg tegenop en ik wil eerlijk gezegt ook niet meer. Want als ik daar niet ga drinken of blowen krijg ik gezeik met mijn klasgenoten, doei k het wel krijg ik nog meer gezeik thuis. Dus ik heb besloten om niet te gaan, maar nu moet ik het nog vertellen :$ en daar zie ik eigenlijk het meest tegenop.

    dus TALK TOE MIE.
    hoe moet ik het vertellen :3?


    We can only learn to love by loving.

    Smoesje ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zeg gewoon ;

    pietje(weet niet hoe ze heet) het spijt me maar ik mag niet komen op je feestje van mijn ouders,waarom weet ik ook niet

    bij mij werkt die wel eens.

    of gewoon de waarheid ;-)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Sorry [...]
    Ik kan niet komen op je feestje, want ik ben erg druk met school/familiecrisis/gevoel staat niet naar feest/ongesteld.

    Zoiets zou ik ervan maken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    zeg: ja ik mag van mn ouders naar bo toe en die woont helemaal in Groningen dus ik red het niet. (nerd)


    when words fail, music speaks.