Oké ik had hier al ooit eens een topic geopend over een vriendin van me waar ik nu ruzie (ze negeerde me meer dan een maand lang en deed dom, als ik er wat van zei dan verdraaide ze alles zodat het mijn schuld was, later zegt ze dat ik haar laat vallen terwijl ze mij keihard liet vallen en ik ben het zat om alles te doen wat zij wilt en zegt) mee heb en dat ik ook niet meer met haar mee ging naar Tokio Hotel, dus ook mijn kaartje niet ging betalen als zij ze toch heeft en ze hem daarna weer zou verkopen...
Maar op de één of andere manier kan ze het niet hebben dat ik nu gewoon geniet van mijn leven en me helemaal niet meer druk maar om haar want ze stuurt eerst al haar vriendjes op mij af om "te praten", daarna stalkt ze me enorm met smsjes, bellen, krabbels en msn (ik heb haar nu overal geblokkeerd) en nu stuurt ze vriendinnen van haar op me af om mijn profielfoto op hyves te commenten, en op school? Op school durft ze me niet eens aan te kijken! Op het internet een grote bek en in real life bang doen...
Dit is die comment:
"wowwwwwwwwwwwww jij bent dik en je houd je buik nu al in nou groetjes mij"
Weetje ik weet dat ik niet dun ben en ik weet dat ik niet perfect ben, maar hé wie is dat wel? En ergens maken deze comments mij zo kapot van binnen want ik ben onzeker ja...
De laatste tijd ging het net weer goed met me en kon ik mezelf accepteren maar nu ik dit gelezen heb is het weer naar een groot dieptepunt gezakt!
- Ik kan wel janken nu... -
Edit 1:
Ze heeft op Hyves in haar wie wat waar ook staan: Waarom zij sommige mensen zo lelijk en dik! En in haar MSN naam heeft ze VETKLEP staan omdat ik haar geblokkeerd heb kan ze dus niks zeggen dus doet ze het maar zo...
Edit 2:
Ik heb vannacht heel slecht geslapen omdat het constant door mijn hoofd gaat, vandaag was de eerste dag sinds dit schooljaar dat ik met buikpijn naar school ga (buikpijn door die opmerkingen etc.) en zij en haar meelopervriendin en vriend lachten me elke keer uit op school en op de trap kwam ik ze weer tegen en toen zei en deed ze zo heel overdreven van die olifanten stampen en begonnen ze te lachen en zeiden die vriend en meelopervriendin van: Haha dat is echt hard maar zo grappig!
Ik heb het mijn beste vriendin verteld dat ik er heel erg mee zit en het constant in mijn hoofd blijft hangen, ik heb het mijn moeder verteld want die had al meteen door dat er iets was en die vind het niet normaal, als ze zo door gaat wil ze dat ik naar mijn coach ga en anders belt ze zelf naar mijn coach toe...
[ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 21:00 ]
dream, dare, fly!