• Verheiratet.

    De pas 16 jarige Cher Tahiri heeft de eerste 5 jaar van haar leven in weeshuizen doorgebracht terwijl ze niets van haar famillie afweet. Inmiddels woont ze al bijna 11 jaar bij de Marrokkaanse famillie Tahiri. Vanaf dat ze daar woont heeft ze geweigerd zich aan te passen aan hun cultuur. Op haar 16e verjaardag besluit de famillie Tahiri dat ze er genoeg van hebben en word Cher uitgehuwelijkt aan de 18 jarige Bill Kaulitz en is Cher Tahiri voortaan Cher Kaulitz. Zouden ze echt van elkaar gaan houden of zal het een gedwongen liefde wezen?.

    Rollen komen vanzelf als ik ze nodig heb.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het een interessant onderwerp, maar ik hou niet echt van TH verhalen.
    Dus ik ga hem niet lezen, sorry Renée. (flower)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 18:50 ]


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    Ik vind het een interessant onderwerp, maar ik hou niet echt van TH verhalen.
    Dus ik ga hem niet lezen, sorry Renée. (flower)

    Pff dan beeld je je maar in dat het Justin Beaver is! Hihi, nee hoor geeft niet. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij bestaan er al heel veel van zulk soort verhalen, het enige wat er dan origineel aan is volgens mij is dat ze bij een Marrokkaanse familie woont xD. Maar ik zou het gewoon doen, als je zelf denkt dat je hier een heel verhaal over kan schrijven ^^.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 21:30 ]

    2


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gaadooorr!!


    Dress me, I'm your manne-quin

    Hihi ik heb een volgend deel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    4


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga hem lezen! (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ewigkeit schreef:
    Ik ga hem lezen! (:

    Danku _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jij was toch geen fan meer? [/dom]
    - No offence, ik vraag het alleen omdat ik daarover aan het twijfelen was, en omdat je een story over TH maakt denk ik dat ik bij het verkeerde eind zit.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Aprella schreef:
    Jij was toch geen fan meer? [/dom]
    - No offence, ik vraag het alleen omdat ik daarover aan het twijfelen was, en omdat je een story over TH maakt denk ik dat ik bij het verkeerde eind zit.

    Ik ben geen fan meer maar erover schrijven blijft wel leuk. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    je hoef geen fan te zijn om er over the schrijven hoor.


    Dress me, I'm your manne-quin