• Voor volgend jaar, haha. Want volgend jaar moet ik sowieso naar een andere school gaan omdat ze de richting die ik wil doen niet hebben in de school waar ik nu zit. En ik maak me daarover al zorgen omdat ik nog al slecht ben in 'nieuwe' vrienden maken + dat is in een andere provincie ~ Oost-Vlaanderen ~ en daar pikken ze mensen die uit Antwerpen komen, door hun accent, zo uit. En dat is best wel vreemd dan ;3 'k Vind het ook vreemd dat ik me daar nu al zorgen over begin te maken, ;3 Zijn er hier mensen die dat ook wel hebben?

    Hmm is niet vreemd, dat heb ik ook altijd ;x


    -

    Nee, ik kijk juist uit naar volgend jaar. Dan kom ik eindelijk in een andere klas. Die ik nu heb is kut.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    me 2 xd
    ik moest toen ik naar de 3e ging ook naar een andere school maar er gingen wel wat bekenden mee
    maar die nieuwe vrienden die komen wel want ik heb ook veel nieuwe vrienden daar gemaakt ;)


    She said: I gotta find out for myself

    BK schreef:
    Hmm is niet vreemd, dat heb ik ook altijd ;x

    BK schreef:
    Hmm is niet vreemd, dat heb ik ook altijd ;x


    T O K I O H O T E L < 3

    BK schreef:
    Hmm is niet vreemd, dat heb ik ook altijd ;x


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat ga je volgend jaar doen? -en ik heb er niet echt moeite mee, om nieuwe vrienden te maken :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    geen zorgen proberen te maken,
    geniet nog even van het jaar dat je nu afmaakt en daarna zul je het wel zien wat er komt =)
    en ik maak me daar eigenlijk geen zorgen om, want ik heb dat niet, maar ik heb wel andere zorgen ;x

    Ik ben niet erg een sociaal type, dus vrienden maak ik ook niet echt snel. Het is alleen wel als iemand tegen mij begint te praten dat ik niet bang ga weglopen ofzo :Y) maar ik zou me al veel langer zorgen maken.


    All was well.

    xTWINNIES schreef:
    Wat ga je volgend jaar doen? -en ik heb er niet echt moeite mee, om nieuwe vrienden te maken :X

    Humane Wetenschappen en dat hebben ze niet in de school waar ik nu ga (: