• Als je dit allemaal leest btw Houd ik van je;P
    Nou een vriendin en ik gingen dus naar het zwembad.Toen we binnen waren Gleed ik bijna uit Jaja 1e blunder;P Later daarna besloten we naar buiten te gaan..Zaten we vast O__o Wij kloppen en kloppen,niemand die het zag;P toen begon ik keihard te gillen,Komt er iemand naar buiten Ik heel kwaad'GODVER waarom is die deur van buiten opslot'??Zij;Oh vergeten;P Ik nog kwaaier natuurlijk;P toen was ik serieus helemaal pissed of,Worden we ook nog eens na gefloten,Ik moest natuurlijk weer op hun afreageren;P daarna kwamen ze niet meer in de buurt;P het barsste er bijna kapot van de duitsers,Een Jongen van 9 Jonathann(duitser)Begon tegen mij te praten,Ik helemaal geen zak begrijpen natuurlijk;P Later wist ik wat hij zei,Hij wilde spelen,Kheb zo'n half uur met een lekke bal overgegooid,Terwijl mijn vriendin lag te zonnen-.-En Wij stonden ook helemaal voor schut toen we in de sauna zaten,Ik dacht dat de mensen buiten ons niet konden horen,Dus zat ik het lied FUN te zingen;P Nou,Blijkbaar hoorden ze mij wel want toen we buiten kwamen schoot iedereen in de lach-.-Ik werd helemaal rood en rende naar de bubbelbaden,Knalde tegen een man op met een vreselijk grote bierbuik,en een foute ballenknijper aan.Komt mijn beste vriendin droog aanlopen,Okee jij bent raar;P En Toen schoten we in de lach;P maar verder is er niets gebeurd gewoon wat lol gemaakt en ptatjes gehad=D En dat was dus zo ongeveer onze geweldige dag*UHUM*


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wahaah egt lollige dag Man!xD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nou ff mijn O ZO GEWELDIGE DAG * Ahommm*

    Eerst wakker worden. Ochtend ging nog.

    Na 4 uur liep alles in de shit.

    Ongeluk gehad met fiets. 5 spaken eruit. Ben tegen mijn beste vriendin opgefietst en zij tegen mij aan. Zij heeft gelukkig nog de fiets heel.

    Mijn andere fiets een klapband.

    Cactus omgevallen in mijn kamer. Kon ik weer stofzuigen -__- en nog ander iets kapot gevallen van CD rek.

    Bril kwijt. Nergens weer te vinden.

    De hele avond loopt al kut en nou ben ik echt pissed :@.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Nou ff mijn O ZO GEWELDIGE DAG * Ahommm*

    Eerst wakker worden. Ochtend ging nog.

    Na 4 uur liep alles in de shit.

    Ongeluk gehad met fiets. 5 spaken eruit. Ben tegen mijn beste vriendin opgefietst en zij tegen mij aan. Zij heeft gelukkig nog de fiets heel.

    Mijn andere fiets een klapband.

    Cactus omgevallen in mijn kamer. Kon ik weer stofzuigen -__- en nog ander iets kapot gevallen van CD rek.

    Bril kwijt. Nergens weer te vinden.

    De hele avond loopt al kut en nou ben ik echt pissed :@.

    Ik begrijp je helemaal Soms gaan dingen zo vreselijk fout gewoon-.-En dan noemen ze mij agressief;S


    Pictures fade away, but memories are forever

    Oke wooooow Oo en ik dacht da ik veel afgang maakte :'D

    Super :Y)

    Haha ook fijn xD


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    hihi, xD
    mijn dag ging gisteren hélemaal goed:P
    opstaan, aankleden make-up, eten, ff op de computer kloten, esther ophalen.
    bij mij ff wat eten en daarna naar de stad:P haarlak, een regenboogjeshaarband en regenboogsterretjeoorbellen (wat een woord xD) gekocht en euhm... oogpotlood/eyelinder:D enneuh... euhm... bij de sep geweest:D beenwarmers en handschoentjes gekocht:P Esther zei zo: moet je aandoen als je een bank gaat overvallen. Krijg je al een idee xD?
    vervolgens naar de Mac en samen The Corrs geluisterd xD toen kwamen Maris, Pim en Indy, zijn we naar het vrouwenhof gegaan en da was wel gezellig, en ik ging iedereen "kiro-en". Uitleg: Esther en ik hadden het over Kiro (van Cinema Bizarre). En we zeiden dat we hem zo schattig vonden xD dus ik zeg heel droog, dan krijg je de neiging om dit te doen: *krabbelt esther onder kinnetje* en roept: "Kirrrrrrooooo" dat is nu dus ons nieuwe woord voor schattig, en we doen dat serieus bij iedereen die ons dan vervolgens aanstaart en dan hetzelfde probeert te doen xD
    toen zijn we naar huis gegaan:P pannekoeken gebakken:P alles gelukt :Y) gegeten en nog wat op mijn kamer geluld
    iets nieuws met mijn make-up geprobeerd en volgens Esther was het mooier dan normaal xD ik heb nu dus alleen lijntjes onder mijn ogen en niet meer erbovenop xD
    enneuh.. toen ging esther weer naar huis:(
    en toen was ik alleen:( totdat ze online kwam:)

    XxX Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    tja, mijn dag is veel beter!
    zoek maar eens in het stamcafé of je mij SUPER DAY topic kan vinden


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart