Echt niet.
Het zit namelijk zo, donderdag was ik met een vriendin naar Tokio Hotel geweest, dat was allemaal echt vetleuk maar we waren doodsbang dat ze op school zouden verklikken. Dus hadden we een sms gestuurd naar iemand van de klas, ze was is (geen idee) een beste vriendin van ons, maar ze antwoordde heel de tijd best wel kortaf dus wij al meteen van ja die is boos.
Dus kwamen we gisteren op school aan leek het alsof ze ons negeerde en alsof ze écht boos op ons was. Nou had die vriendin dat mee was geweest naar Tokio Hotel daar een gesprek gehad met de vraag of ze boos was op ons, maar dat was ze niet, ze wou alleen maar wat 'vrijheid'. Ja fijn, maar dat ligt toch niet aan ons? Nou ja, maakt niet uit, best, ze krijgt haar vrijheid wel van me, ik ga op school wel met andere mensen omgaan, boeit me niet. Nou ja, begon net het vriendje van iemand uit onze klas tegen Jessica (die dus mee was geweest naar Tokio Hotel) over dat ze naast mij in de klas zat enz. maar ik snap niet wat daar erg aan is. Nu hebben ik en die vriendin het gevoel alsof we iedereen aan het kwijtraken zijn, maar eerlijk? Het kan me echt geen ene reet meer schelen, voor mijn part kunnen ze allemaal de hoogste boom in.
Ja dit moest ik effe zeggen, ik moet mijn frustratie kwijt. ;o
En ja die ene persoon dat meer vrijheid wilt kan dit lezen, maar het boeit me niet.
[ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 21:45 ]
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson