• In een opwelling had ik besloten om op YT maar oude nummers van Tokio Hotel te gaan luisteren van het Zimmer 483 live concert. Dus dat zit ik te kijken en naar filmpjes van 14 Juni en dan denk ik bij mezelf: ''goh dat was echt een mooie tijd ik zou ze nog wel een keer willen zien zoals ze daar waren.'' Stomme opwelling van mij, heeft iemand daar stiekem ook wel eens last van?

    En nu kijk ik de Schrei DVD terug! :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 16:46 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil de tokio hotel eens zien optreden van in 2006, maar dat is kinda onmogelijk x').

    Irgendwann schreef:
    Ik wil de tokio hotel eens zien optreden van in 2006, maar dat is kinda onmogelijk x').


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Irgendwann schreef:
    Ik wil de tokio hotel eens zien optreden van in 2006, maar dat is kinda onmogelijk x').

    Ja dat wil ik ook heb ik ook altijd als ik Schrei terug kijk of nog bij Leb die sekunde.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb dat inderdaad ook wel eens.
    Toen was alles nog best onschuldig enzo.
    Maar later deden ze allemaal kleine veranderingen die uiteindelijk ze steeds commercieler maakten.

    mmh.. volgens mij heb ik dat niet echt gehad =3
    in ieder geval,
    ik vond gister leuker dan 14 juni =3

    Louisiana schreef:
    Ik heb dat inderdaad ook wel eens.
    Toen was alles nog best onschuldig enzo.
    Maar later deden ze allemaal kleine veranderingen die uiteindelijk ze steeds commercieler maakten.

    Ja inderdaad toen was alles nog anders en ja nu zijn ze ook wel leuk maar anders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    muzzle schreef:
    mmh.. volgens mij heb ik dat niet echt gehad =3
    in ieder geval,
    ik vond gister leuker dan 14 juni =3

    Nu denk ik de heletijd bij mezelf had ik nou ook maar kaartjes voor één van die concerten gekocht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Irgendwann schreef:
    Ik wil de tokio hotel eens zien optreden van in 2006, maar dat is kinda onmogelijk x').


    I need you like a heart needs a beat

    Niks vreemds aan, maar ik had soms ook wel gewild dat ik een concert kon bijwonen van een groep en dan blijkt die groep allang niet meer te bestaan. Dat heb ik dus met Kino, die zijn al opgehouden voor mijn geboorte omdat de leadzanger dood is. Kleine kans dat ik daar een concertje van zal meemaken -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Decoy schreef:
    (...)
    Nu denk ik de heletijd bij mezelf had ik nou ook maar kaartjes voor één van die concerten gekocht.

    weetje wat ik denk,
    de kaartjes waren best wel duur,
    dus als je geen -dit klinkt misschien bot maar zo bedoel ik het zeker niet =3- echte fan, bent, dan zou ik ook geen kaartjes gekocht hebben. =3

    Zaitsev schreef:
    Niks vreemds aan, maar ik had soms ook wel gewild dat ik een concert kon bijwonen van een groep en dan blijkt die groep allang niet meer te bestaan. Dat heb ik dus met Kino, die zijn al opgehouden voor mijn geboorte omdat de leadzanger dood is. Kleine kans dat ik daar een concertje van zal meemaken -.-

    Ja nee dat is logisch dan, wel rot! o.o

    @muzzle
    Haha ja ik vond de kaartjes ook wel duur maar ik wou gewoon komen omdat er leuke mensen kwamen en mijn oude idolen nog eens te zien dat leek me wel leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja nee dat is logisch dan, wel rot! o.o

    @muzzle
    Haha ja ik vond de kaartjes ook wel duur maar ik wou gewoon komen omdat er leuke mensen kwamen en mijn oude idolen nog eens te zien dat leek me wel leuk.

    ja, dat is ook zo. =3
    ik hoop zelf dat er nog een tour komt =3
    en dan kan jij ook een kaartje kopen =3
    als je kan enzo =3

    muzzle schreef:
    (...)
    ja, dat is ook zo. =3
    ik hoop zelf dat er nog een tour komt =3
    en dan kan jij ook een kaartje kopen =3
    als je kan enzo =3

    Ja dan hoop ik een open-air tour want ik van 14 Juni echt geweldig! En dan kom ik zeker! -goede herinneringen-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja dan hoop ik een open-air tour want ik van 14 Juni echt geweldig! En dan kom ik zeker! -goede herinneringen-

    mij maakt het niet uit wat voor tour =3
    als ze maar een tour doen _O_

    muzzle schreef:
    (...)
    mij maakt het niet uit wat voor tour =3
    als ze maar een tour doen _O_

    Ja, maar ik weet niet open-air was gewoon geweldig heerlijke sfeer lekkere tempratuur maar als ze maar komen ja!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 20:39 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.