• Stel, je wilt een nieuwe mobiel. Je bent bijna jarig dus je vraagt het voor je verjaardag. Hoe duur mag de nieuwe mobiel zijn, volgens je ouders?
    Ik wist niet wat ik voor mn verjaardag wilde en het schijnt dat mijn mobiel ongeveer in deze periode slechter gaat funtioneren (LG Chocolate). Ik zocht er één uit voor 70 euro, één van de goedkoopste die ik vinden kon. Ze vinden dat eigenlijk nog steeds te duur :\

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 15:55 ]

    Hm. Dat ligt eraan wat ik er voor krijg. Maar sowieso gaat een verjaardagprijs normaalgesproken nooit over de 150. En als hij dan eens in de honderd zit, heb ik de jaren ervoor goedkopere cadeaus gehad.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hm, mijn ouders zijn daar niet zo streng in, toen mijn mobiel het begaf ben ik met mijn vader naar de winkel gegaan en er gewoon een uigekozen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    das kut =3
    ik wil een nieuwe mobiel, omdat de mijne een beetje kapot aan het gaan is en je de tijd soms half niet kan lezen, dus wil ik over tijdje wel een nieuwe, en dan waarschijnlijk samsung Corby =3

    Is het geen optie om een deel mee te betalen?


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Is het geen optie om een deel mee te betalen?

    Krull wil sparen voor eventuele duurdere meetings in de toekomst. Vandaar die van 70, en niet één van 140 ofzo.

    Meestal doen mijn ouders een cadeau van 150 euro. Maar niet precies soms meer soms minder.


    when words fail, music speaks.

    Ik heb tot nu toe gewoon een nieuwe mobiel gekregen toen mijn oude het begaf =\
    Maar mag je wel van 60,-? Want dan weet ik wel een leuke; Klik
    Is ook verkrijgbaar in wit en zwart/grijs


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Ik heb tot nu toe gewoon een nieuwe mobiel gekregen toen mijn oude het begaf =\
    Maar mag je wel van 60,-? Want dan weet ik wel een leuke; Klik
    Is ook verkrijgbaar in wit en zwart/grijs

    Nee, ze vinden 20 euro nog te duur zolang de mijne het nog doet. Maar ik wil gewoon een leuk cadeau op mn verjaardag =3

    Ik had ook een LG chocolate! Maar die van mij heeft 2 jaar lang perfect gefunctioneerd. En nu heeft mijn zusje hem, en hij doet het ook nog helemaal goed enzo. :'D
    Mja, mijn ouders maakt het eigenlijk niet zoveel uit denk ik.. Maar anders betaal je zelf een deel mee?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    DeKrull schreef:
    (...)
    Nee, ze vinden 20 euro nog te duur zolang de mijne het nog doet. Maar ik wil gewoon een leuk cadeau op mn verjaardag =3
    Dan kunnen we ook gewoon een ander leuk cadeau verzinnen :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Was jij dat donderdag?


    Tanya is de beste.

    Mijn LG Chocolate Pink heeft ook kuren, hij valt steeds uit, het beeldscherm wordt in eens wit of zwart, de accu loopt in 1 dag leeg, ik krijg van mijn ouders misschien een Samsung Star :9~

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 18:12 ]