• Sierra Cole lijkt altijd wel ongeluk te hebben, op school, thuis, in de liefde. Haar ouders zijn alleen maar bezig met de sportcarriere van haar broer, Parker, Haar beste vriendin lijkt haar vergeten te zijn. Maar dan ontmoet ze Justin, die haar per ongeluk om ver loopt in de supermarkt. Heeft ze dan nu toch een x geluk?
    Ooit nagedacht over wat jíj belangrijk vind in het leven? liefhebbende ouders, een niet zo heel irritante broer, lieve vriendinnen of juist een leuk vriendje? waarschijnlijk zou je het allemaal willen hebben, dat zou ik tenminste willen. Mijn naam is Sierre Cole, ik heb een broer die niets verkeerd kan doen en eng sportieve ouders. Nu denk je vast, eng sportief? Ja, eng sportief. Mijn vader is de coach van het school footballteam waar mijn broer de sterspeler van is en mijn moeder is hun vaste supporter. Wat ik ben? De schande van de familie, Ik ben A-sportief, verschrikkelijk onhandig en ik heb een hekel aan football. Wat wil je nou nog meer?


    Doen/niet doen
    Origineel?
    Titel :
    Butterflies
    Don't play with my heart
    I gotta have you
    I'm a mess in a dress
    Twice as lucky, Twice as good
    Rollen?


    We can only learn to love by loving.

    Het lijkt mij een beetje standaard, maar vraag me af hoe je de uitwerking in gedachten hebt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 21:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Doen, Origineel, I gotta have you of I'm a mess in a dress en ik wil een rol<3.


    when words fail, music speaks.

    Zoals Zaitsev al zij., hij lijkt me een betje standaart.
    Tog zou ik ook graag willen zine hoe die uitgewerkt word ^^
    en ben ik ergens tog wel heel nieuwschierig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heb ik volgens mij eerder gehoord...


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD