Op school zijn mijn borsten vaak het onderwerp van gesprek. Ik ben 13 en heb cup D, dus ze vallen aardig op. Maargoed, heel veel mensen doen aardig tegen me en gaan met me om - Enkel vanwege borsten. En dat vreet mij dus een gedachte aan die erop lijkt alsof mensen mij dus niet mogen, maar enkel praten vanwege m'n borsten. En alsof dat nog niet erg genoeg is..
Ik was verliefd. Verliefd op een goede vriend van me. Quincy. Dat weet hij en lang genoeg dacht ik dat het wederszijds was, want elke keer stuurde hij me smsjes met "ik hou van je" enzo. En ook als ik hem belde of hij mij belde was het zo, altijd ik hou van je, en lieverd enzo. Maargoed.. Ik wilde bijna vragen of we nou iets hebben of niet - En als-ie nee zou zeggen zou ik 'm vragen. Kom ik op msn, vraagt een jongen die zowel Quincy (m'n crush dus) als mij goed kent of ik 'm leuk vind. Ik zei ja, maar ik vroeg hoe hij dat weet. "Dat vertelde Quincy. En je moet nu niet boos worden maar ik moet het je laten zien want het is wel erg lullig". Dus ik vragen wat er is, stuurt die vriend van mij -en van Quinc- een gesprek tussen hem en Quincc. Leonardo -die vriend- vroeg aan hem waarom ik nog niet met hem had en dat hij me moest vragen want Leo wist dat Quinc me leuk vind ofzo. Zei Quincy; "Hoe kom je daarbij ik vind der tieten leuk maar dat vind iedereen".
En nu ben ik boos, teleurgesteld en verdrietig tegelijk. Ik weet niet wat ik moet doen, ik ben ook echt heel erg boos en ik moest gewoon huilen net. Maar wat moet ik doen? Moet ik 'm negeren, of Leonardo niet geloven, of wat? Ik ben het even allemaal kwijt.
Bedankt voor het lezen.
Mysli zdes' uzhe ne vazhny