• Ik ben 1 uur geleden gedumpt door de perfecte jongen voor mij.

    Wat nu. i

    ik ben kapot
    en ik doe rare dingen
    hoe zorg ik dat het goed komt
    Alsjebliegt ik kan echt niet zonder hem,
    ik wil nu gewoon niet meer leven. alsjeblieft help


    The magic will never end.

    Ik ben er door gekomen, dankzij mijn vrienden. Huil eens goed uit, eet chocolade en ga dingen doen die je gedachten van hem afleiden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ty ^^


    The magic will never end.

    Huil je ogen uit je hoofd, eet veel chocolade en ijsjes (niet op de calorieën letten) Zet humor films op, bel vrienden op, die kunnen je ook moed in praten.

    Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sterkte.
    Toen ik een keer (2 jaar geleden) was gedumpt kon ik me echt niet voorstellen dat ik eroverheen zou komen, maar dat is me toch gelukt.
    Heb weken gejankt en zielig in de put gezeten want ik was echt blij met hem en ik vond hem echt perfect voor me, we hadden veel lol en hij deed zo verliefd etc, maar nja toen ging het toch uit..
    Gelukkig steunden mijn vrienden mij etc etc, en huilen helpt geweldig.
    Nu ben ik hartstikke blij met mijn nieuwe vriend en denk ik nauwelijks meer aan die andere jongen. Sterkte!!

    wel ... het is misschien niet de mooiste manier, maar je kan je verdriet omzetten in woede en hem bewijzen dat je beter bent dan hem.

    Mn vrienden zeggen ^^
    Hij is je niet waard. het klinkt hard maarr.
    -.- ik voel me niet eens meer zo leeg en verdrietig. hehe


    The magic will never end.

    Heeeeel veel Ben&Jerry's eten en (als je hebt) een dvd-box van je favoriete tv-serie kijken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een lijstje maken met dingen die niet leuk zijn aan hem. En afleiding zoeken, chocolade eten. Dat helpt, echt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tijd heelt alle wonden.

    Sterkte =)


    Life is hard and then we die

    Nou..bij mij helpt het alleen als ik iemand nieuws heb gevonden die nog perfecter blijkt te zijn:$


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Er is maar een ding dat een gebrokenhart kan lijmen, en dat is chocolade.
    Pak de eerste en beste chocoladepasta die je tegen komt, steek er een lepel in en hupathee. (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik heb al 4 choco repen op hehe =3


    The magic will never end.

    geen radio luisteren, dan kom je altijd zulke kut liedjes tegen en ben je zo weer down.
    vriendinnen bellen en lekker leuk roddelen ofzoiets. douchen.
    rondjes gaan rennen in huis of slaapkamer want dan ben je moe en val je zo in slaap =P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    srry kan je niet helpen want ik heb hier een ervaring mee,Veel sterkte


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    die dingen helpen wel ;3

    ik denk er nu minder aan ^^


    The magic will never end.