• Hoii hoii ^^
    Ik heb dus jullie hulp nodig;
    Morgen moet ik een spreekbeurt houden van 10 minuten ongeveer voor engels, maar ik kan niet kiezen tussen bepaalde onderwerpen. Dus nu moeten jullie helpen kiezen :'D
    Tornado's + het onderzoek ernaar
    Warmwaterkraters (diep in de zee)
    Meisje dat uiterlijk & innerlijk niet ouder wordt
    Bermuda Driehoek
    Mysteries tijdens de oudheid (Matchu Pitchu)
    En als je zelf nog ideetjes heb, geef ze maar gerust, maar het mogen geen standaardonderwerpen zijn...

    Dankjeeeweeeeel <3 ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meisje dat uiterlijk & innerlijk niet ouder wordt. En de Bermuda Driehoek is ook wel een leuk idee [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bermuda Driehoek.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meisje dat uiterlijk & innerlijk niet ouder wordt
    Bermuda Driehoek
    ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bermuda Driehoek 8D Daar heb ik het ook ooit over gedaan <3


    You move me ......... Kurt

    Bermuda Driehoek D:
    Da's epic.
    Ik moet ook een spreekbeurt niet langer dan 10 minuten doen bij Nederlands morgen D:
    Ik doe het over Jack the Ripper C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    Bermuda Driehoek D:
    Da's epic.
    Ik moet ook een spreekbeurt niet langer dan 10 minuten doen bij Nederlands morgen D:
    Ik doe het over Jack the Ripper C:

    Hah, een vriend van me doet het ook over Jack the Ripper ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bermuda Driehoek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kippen.
    Dat heb ik ooit een keer in het 5de leerjaar gedaan. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ankeaddicted schreef:
    Meisje dat uiterlijk & innerlijk niet ouder wordt. En de Bermuda Driehoek is ook wel een leuk idee [:

    EDIT; Heeft iemand btw dat topic nog staan waarin iemand dat filmpje geeft over dat meisje die uiterlijk & innerlijk niet ouder wordt? Ze is 16 jaar..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right