• Iemand zei laatst dat Justin Bieber een groot verhoofd heeft, maar wat is een groot voorhoofd eigenlijk.

    Ja, een huge voorhoofd. Maar als ik dat intik op google, zie ik de gelijkenis van zo'n hoofd en het hoofd van iemand anders die een groot voorhoofd zou moeten hebben niet..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat je voorhoofd gewoon groot is.. ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik denk een beetje iets als Jimi Neutron, mensen vergelijken hem vaak met mensen die grote voorhoofden hebben x3


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Het stuk van de bovenkant van je ogen tot je haargrens en dat is groot in vergelijking met de rest van je gezicht? x)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 11:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoe kunnen mensen dan zeggen dat ie een grot voorhoofd heeft, als zijn haar voor zn gezicht hangt?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Somaliërs hebben meestal een groot voorhoofd.
    Iemand uit mijn klas heeft een groot voorhoofd en we noemen hem een 'Somma' maar dat is een soort grapje. (:


    Smiling but close to tears.

    Onderbroek schreef:
    Hoe kunnen mensen dan zeggen dat ie een grot voorhoofd heeft, als zijn haar voor zn gezicht hangt?


    Op zo'n foto dat hij kort haar heeft?


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat iemand een groot voorhoofd heeft, als dat 1 van de eerste dingen is dat je denkt/zegt als je die persoon ziet.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Onderbroek schreef:
    Hoe kunnen mensen dan zeggen dat ie een grot voorhoofd heeft, als zijn haar voor zn gezicht hangt?
    hij heeft ook een foto waar hij geen haar had zeg maar.


    when words fail, music speaks.

    Pantoufle schreef:
    Het stuk van de bovenkant van je ogen tot je haargrens en dat is groot in vergelijking met de rest van je gezicht? x)

    Dat denk ik ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pantoufle schreef:
    Het stuk van de bovenkant van je ogen tot je haargrens en dat is groot in vergelijking met de rest van je gezicht? x)


    When you can live forever, what do you live for?

    Pantoufle schreef:
    Het stuk van de bovenkant van je ogen tot je haargrens en dat is groot in vergelijking met de rest van je gezicht? x)