• Ik stuikte net op dit: pompom en ik proeste het gewoon uit. Ik veronderstel dat het een official video is, al dacht ik dat too much de nieuwe single zou zijn. In ieder geval, ik vind deze zeeeeer leuk. :'DDD Ohja, de kwaliteit is wel niet zo lekker. ;x

    Hahahaha geniaal gewoon!
    Hij is echt heel leuk! Die jurkjes staan echt goed haha.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 21:31 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha laat maar

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 21:35 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Al denk ik niet dat dat hem is want dit is een stuk uit de nieuwe clip klik.

    Neen, dat is al heel oud dat. Dat was voor iets van MTV meen ik me te herinneren, want voor Damned was er ook zo'n dingetje.

    Inquisitive schreef:
    (...)
    Neen, dat is al heel oud dat. Dat was voor iets van MTV meen ik me te herinneren, want voor Damned was er ook zo'n dingetje.

    Ja dat bedacht ik me dus net ook maar toen had ik hem al verstuurd. 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja dat bedacht ik me dus net ook maar toen had ik hem al verstuurd. 8D

    Owh, okay haha; :D

    lolol bij 2:34 valt Zack vol :'DD maar als hij echt officieel zou zijn, zou het raar als hij niet in goede kwaliteit op yt staat. :')
    Maar hij is wel grappig :'DD


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nostalgia schreef:
    lolol bij 2:34 valt Zack vol :'DD maar als hij echt officieel zou zijn, zou het raar als hij niet in goede kwaliteit op yt staat. :')
    Maar hij is wel grappig :'DD

    Ja dat vond ik het mafste. Ik vind het grappig dat je Alejandro in den ambulance ziet haha :'D

    vet, als dat weer een nieuwe video is kan ik niet wachten dat het hier in belgië weer gespeeld word. Viva All Time Low ='D


    Go Fuck A Duck ='D