• God damn, ik dacht dat mijn ouders (vader) erg was. Een hele goede (^) vriendin van mij is het huis uitgezet , omdat ze lesbisch is. Haar zus is ook lesbisch en daar doet ze dan niet moeilijk over. Maar over ^ doet ze wel moeilijk. Dat slaat echt helemaal nergens op, en nu ben ik echt pissig. ^ woont nu (tijdelijk) bij haar vriendin. Ik heb gezegt dat ze altijd bij mij kan komen. Eigenlijk kan ze bij iedereen van onze groep komen. ^ is helemaal ingestort, en huilt hele dagen. En ik voel me echt zwaar klote, omdat ik zei dat ze eerlijk moest zijn over haar gevoelens en dat haar moeder het wel zou accepteren omdat haar zus ook Lesbisch is. Dus eigenlijk is het gewoon mijn schuld. Als ik dat niet had gezegt, was alles nu niet zo kut.

    Dat moest ik echt even kwijt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het is toch niet jou schuld? En ze moest het sowieso een keer tegen haar moeder vertellen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is echt niet jouw schuld.. Die ouders moeten 't gewoon accepteren en vooral als haar zus ook lesbisch is o_o Het is alleen maar goed om ervoor uit te komen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is helemaal niet jouw schuld, maar die van haar ouders.
    Natuurlijk zou je denken dat als haar zus lesbish is, en is geaccepteerd, dat het dan ook zo zou zijn als zij zou worden geaccepteerd.
    Blijkt dus niet, door een vage, rare keuze van haar ouders.
    Wel heel lief dat je haar zo steunt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jij kan toch niet voorspellen hoe die ouders reageren? Jouw intentie was goed. Het is dus haar ouders' schuld, niet de jouwe!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ooit zouden ze het toch te weten komen. Maar dat die ouders zo tegen over haar gedragen als haar zus dat ook is vind ik wel erg en overdreven. En je hebt alleen raad gegeven,je kon toch niet weten hoe haar ouders zouden reageren? Dus vooral jezelf de schuld niet geven!

    *geeft jou knuffel en jou vriendin ook*

    dat is echt zo oneerlijk
    veel sterkte meid!


    Change, the only good thing in this world.

    Closure schreef:
    Het is toch niet jou schuld? En ze moest het sowieso een keer tegen haar moeder vertellen.


    None but ourselves can free our minds.

    Waarschijnlijk had ze het toch ooit aan haar ouders verteld. Ze zou het nooit voor zichzelf gehouden kunnen hebben. Het is rot voor haar dat haar ouders zo onrechtvaardig reageren, in tegenstelling van haar zus. Ik wens jou en je vriendin veel sterkte!


    Think before you act.