• Suggestie 1:
    Een map met verwijderde berichten, dus waar je berichten heen gaan als je ze verwijderd? Want net wilde ik iets belangrijks terug kijken voor mijn schrijfwedstrijd. Had ik het bericht verwijderd en kwam ik erachter dat je het niet terug kon kijken.

    Suggestie 2:
    Een foto bij de beschrijving van je story. Dus zeg maar een hoofd-afbeelding. Met die foto kun je dan zeg maar ookal ongeveer laten zien waarover het gaat en bij de hoofdstukken afbeeldingen van iemand (hoofdpersoon, bijpersonen. Weet ik veel wat je daar wil plaatsen). Want bij een boek kijk je toch ook naar de voorkant (het plaatje)? En niet alleen naar de achterkant (de beschrijving)?

    Suggestie 2 kan al.

    Gewoon


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb egenlijk nog nooit gehoord van een map waar al je berichten heen gaan als je ze verwijdert heb, wel heb ik zelf een map met ''recentelijk gewijzigd''. Daar gaan al mijn bestanden heen als ik er wat aan doe.

    Op suggestie 2: Ik zou het niet weten, sorry.

    x

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 23:23 ]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    StreetFight schreef:
    Ik heb egenlijk nog nooit gehoord van een map waar al je berichten heen gaan als je ze verwijdert heb, wel heb ik zelf een map met ''recentelijk gewijzigd''. Daar gaan al mijn bestanden heen als ik er wat aan doe.

    Op suggestie 2: Ik zou het niet weten, sorry.

    x

    Dat heb je toch ook bij je hotmail? Tenzij je die niet hebt natuurlijk (:. Maar daar gaan verwijderde berichten heen en die worden daar na 30 dagen echt voorgoed verwijderd.

    Adored schreef:
    Suggestie 2 kan al.

    Gewoon



    Ow oke, dan ga ik dat dan even proberen.

    Ik denk niet dat suggestie 1 er komt. Die berichten moeten dan ook allemaal een plaatsje krijgen enzo. Ik denk dat Quizlet dan sloom gaat worden, omdat alle berichten dan verwijderd worden, worden opgeslagen. En suggestie 2 kan idd al. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Adored schreef:
    Suggestie 2 kan al.

    Gewoon



    Het is gelukt! Bedankt

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 9:34 ]

    wat hun zeggen


    hyper

    beide tegen.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    beide tegen.

    Poseidon schreef:
    beide tegen.

    Want suggestie 2 kan al :'D

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 14:37 ]