• Ik baal echt super erg. Mijn Ipod is naar de kak. Daarvoor ga ik morgen mee terug. En nu heeft mijn Skullcandy het ook al begeven. Mijn rechteroor-ding is er opeens mee gestopt. Iemand idee hoe dat komt?
    -Skullcandy afkraken liever niet (:-

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 22:31 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Dat heb ik ook soms met m'n Skullcandy, ik heb 'm een keer perongeluk laten vallen. Toen deed links het niet, maar toen draaide ik een beetje aan het snoertje toen-ie in m'n iPod deed en sindsdien werkt-ie weer :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Dat heb ik ook soms met m'n Skullcandy, ik heb 'm een keer perongeluk laten vallen. Toen deed links het niet, maar toen draaide ik een beetje aan het snoertje toen-ie in m'n iPod deed en sindsdien werkt-ie weer :').

    Ik heb 'm niet eens laten vallen D;


    your eyes are like stars in the night.

    Skullcandy is rotzooi ik ken iemand die had er 2 deed er gewoon normaal mee alle 2 na een dag stuk >_<


    NYAN NYAN D:

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb 'm niet eens laten vallen D;


    Hmm, raar. Gewoon teruggaan :].


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mijn iPod heeft ook zijn kuren.. Skullcandy is echt rotzooi, die dingen begeven het al bij een tikje..


    Alis volat propriis.

    Omaticaya schreef:
    Mijn iPod heeft ook zijn kuren.. Skullcandy is echt rotzooi, die dingen begeven het al bij een tikje..

    Nee, dat valt wel mee.
    De mijne heeft heel wat overleefd.


    your eyes are like stars in the night.

    Toen ik Skullcandy oordopjes kreeg, deden ze het niet. Dat geluid is echt vet zacht. Weird.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gewoon philips oordopjes kopen, weg met die zooi (':

    En mijn Ipod heeft ook kuren. Fuck ding.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Mijn Ipod heeft soms ook wel kuren, maar afgezien van dat, vindt ik dat hij het wel goed doet, hij heeft al heel wat dingen overleeft x).
    x


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Ik heb ook een skullcandy (liefde voor die dingen), al jeuken mijn oren er soms in het begin van! x] Maar dat kan ook aan mijn weirdoheid liggen 8D
    Sorry, Karen kan je niet helpen! ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik moest lachen om het woordje kak. (krul)
    En bij mij gaat álles kapot, dus ik kan je niet helpen, sorry. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Koop die van Sony of JVC die gaan bij mij minstens 9 maanden mee voordat er geen geluid uit komt.

    Van Philips moet je alleen die in-ear dingen kopen.

    Dat is vet balen ja, nou het kan erger, mijn Ipod ging eens in de wasmachine. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    StreetFight schreef:
    Mijn Ipod heeft soms ook wel kuren, maar afgezien van dat, vindt ik dat hij het wel goed doet, hij heeft al heel wat dingen overleeft x).
    x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nerveus schreef:
    Dat is vet balen ja, nou het kan erger, mijn Ipod ging eens in de wasmachine. xD

    die heeft het niet overleeft? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.