• Voor degenen die het zich nog herinneren, ik heb een tijdje geleden dit topic gepost.
    Nu heb ik met dat meisje vandaag af gesproken zodat ik zeker zou zijn of ik nu verliefd op haar ben of niet en ik moet toegeven dat ik me wel anders voel in haar buurt dan bij andere meisjes. Of ik écht verliefd ben, kan ik nog niet zeggen, maar ik heb vannacht wel gedroomd dat ik haar kuste. Dat vond ik heel raar en confronterend. Vooral toen we vandaag op mijn kamer zaten ik daadwerkelijk zin had om haar te zoenen...
    En telkens we chatten en sms'n probeer ik nu hints te geven, maar ik ben bang dat zij schrik van mij gaat krijgen als ik zeg dat ik biseksueel ben. Daar ben ik ondertussen wel vrij zeker van. Ik denk niet dat het nu het juiste moment is om haar te zeggen dat ik misschien wel gevoelens voor haar heb, want dan schrik ik haar zéker af. Maar ik wil wel zeggen dat ik steeds zekerder ben dat ik biseksueel ben. Hoe doe ik dat het beste? En zou ik dan erna best zeggen dat ik misschien gevoelens voor haar heb?
    Iemand enige ervaring met een soortgelijke situatie die me kan helpen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou eerst gewoon zeggen dat je biseksueel bent, en als ze je zo accepteert, zou ik na een tijdje wel zeggen dat je verliefd bent op haar. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Iemand nog raad?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rolemodel schreef:
    Ik zou eerst gewoon zeggen dat je biseksueel bent, en als ze je zo accepteert, zou ik na een tijdje wel zeggen dat je verliefd bent op haar. ;3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als ik jou was, dan zou ik eerst peilen hoe ze over homoseksualiteit denkt.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Net als Thingies.
    Eerst kijken hoe zij erover denkt. Vindt ze het vies? Dan zeg je niets, dan (en het klinkt hard) wordt het toch niets tussen jullie. Wie weet is ze het zelf ook? En mss is ze het niets, maar vind ze het helemaal niet erg.
    Mocht ze het vies vinden, dan is ze je vriendschap gewoon niet waard!<3


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Net als Thingies.
    Eerst kijken hoe zij erover denkt. Vindt ze het vies? Dan zeg je niets, dan (en het klinkt hard) wordt het toch niets tussen jullie. Wie weet is ze het zelf ook? En mss is ze het niets, maar vind ze het helemaal niet erg.
    Mocht ze het vies vinden, dan is ze je vriendschap gewoon niet waard!<3


    Ik weet dat ze het niet vies vind, omdat we beiden op dezelfde jongens vallen. Of toch de meeste. En die zijn meestal nogal vrouwelijk.
    Ook zijn we beiden fan van een band en zagen we een filmpje waarin twee bandleden elkaar een kus geven (2 jongens) en zij vond dat net als mij sexy.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Idd, wat Thingies zegt. Dat is misschien beter.


    Hope goes lost but never dies.

    Okay dus je weet zeker dat ze het niet vies/raar/ofzo vind.
    Dan zou ik gewoon steeds meer hints gaan geven.
    En op het moment dat jij denk 'Ik wil het vertellen' vertel je gewoon dat je bi bent.
    Ik heb het in een bos vertelt (geweldige pelk uitgezocht XD)
    Mijn vrienden accepteren het gelukkig allemaal.
    En dan wacht je haar reactie af.

    Mishcien als ze er idd een beetje aan gewent is kun je zeggen dat je haar 'wel leuk vind'.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 11:31 ]


    behind very angel is a demon

    AttackAndKil schreef:
    Okay dus je weet zeker dat ze het niet vies/raar/ofzo vind.
    Dan zou ik gewoon steeds meer hints gaan geven.
    En op het moment dat jij denk 'Ik wil het vertellen' vertel je gewoon dat je bi bent.
    Ik heb het in een bos vertelt (geweldige pelk uitgezocht XD)
    Mijn vrienden accepteren het gelukkig allemaal.
    En dan wacht je haar reactie af.

    Mishcien als ze er idd een beetje aan gewent is kun je zeggen dat je haar 'wel leuk vind'.

    mischien komen jullie dan samen wel tot een oplossing

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 11:32 ]


    behind very angel is a demon