Voor degenen die het zich nog herinneren, ik heb een tijdje geleden dit topic gepost.
Nu heb ik met dat meisje vandaag af gesproken zodat ik zeker zou zijn of ik nu verliefd op haar ben of niet en ik moet toegeven dat ik me wel anders voel in haar buurt dan bij andere meisjes. Of ik écht verliefd ben, kan ik nog niet zeggen, maar ik heb vannacht wel gedroomd dat ik haar kuste. Dat vond ik heel raar en confronterend. Vooral toen we vandaag op mijn kamer zaten ik daadwerkelijk zin had om haar te zoenen...
En telkens we chatten en sms'n probeer ik nu hints te geven, maar ik ben bang dat zij schrik van mij gaat krijgen als ik zeg dat ik biseksueel ben. Daar ben ik ondertussen wel vrij zeker van. Ik denk niet dat het nu het juiste moment is om haar te zeggen dat ik misschien wel gevoelens voor haar heb, want dan schrik ik haar zéker af. Maar ik wil wel zeggen dat ik steeds zekerder ben dat ik biseksueel ben. Hoe doe ik dat het beste? En zou ik dan erna best zeggen dat ik misschien gevoelens voor haar heb?
Iemand enige ervaring met een soortgelijke situatie die me kan helpen?
You are the poetry Shakespeare was missing.