• HAHA
    dit kreeg ik dus net van een meisje wat eerst in mijn klas zat maar net naar een lager niveau is gegaan :
    Iedereen zegt : 'wat is een beste vriendin ?
    Ik heb zoveel vrienden, wie is mijn beste vriendin dan'
    Een beste vriendin,
    is de gene die je alles toevertrouwd.
    Alles kan vertellen
    en nooit voor schaamt.
    Je beste vriendin vertelt je alles, en jij haar, zonder dat jullie iets doorvertellen aan een andere.
    Een beste vriendin hoeft niet perfect van buiten te zijn, als ze maar perfect van binnen is.
    Een beste vriendin is, een vriendin waar je ietsjes meer mee omgaat, en meer dingen toevertrouwd.

    zoeen ben je neit als je me laat stikken
    En ik vind het echt heel grappig, want dat wijf liegt dat ze barst. ze zegt dat ik haar buitensloot en ze roddelt over me. Nou ze moet maar doen wat ze wil maar nu ze naar een andere klas is doet zevet zielig en zegt ze dat we haar pestten enz. dom kind ;x

    ik heb zin om dit terug te sturen :
    dus nu heb ik jou laten stikken? tuurlijk joh, droom lekker verder. ik ben hier niet degene die achter mijn rug over me praat. doe nu maar niet alsof je zo stoer bent. dus hou je bek tegen mij en zoek een leven, misschien kun je er eentje kopen op marktplaats, of is dat te duur voor je?

    (A)
    nog best vriendelijk voor mijn doen eigenlijk ;x


    We can only learn to love by loving.

    haha stuur ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ga sturen ! haha ik lig dubbel ! x'D

    dus hou je bek tegen mij en zoek een leven, misschien kun je er eentje kopen op marktplaats, of is dat te duur voor je?


    Echt geniaal =D


    I solemny swear i am up to no good

    Stuur ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is gemeen en dit is niet sarcastisch. :o


    All was well.

    Wel tof om een keer zoiets tegen iemand te zeggen, maar zij is de moeite niet waard denk ik. Laat haar lekker, jij staat er ver boven (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Magnifique schreef:
    Dat is gemeen en dit is niet sarcastisch. :o


    Hoezo?


    We can only learn to love by loving.

    Bwah jij hebt gwn gelijk, ze is je niet waard.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ja, stuur :Y)
    ze is gwn vet zielig bezig

    Doe gewoon!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stuur gewoon. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    zoek een leven, misschien kun je er eentje kopen op marktplaats, of is dat te duur voor je?


    Heb ik eens gezegd tegen een meeloper op mijn vorige school (die nu ironisch genoeg weer bij me op school zit) en toen stond ze met haar mond vol tanden...


    No growth of the heart is ever a waste