• Mijn 'date' haha, ik zou dus met 2 vriendinnen naar de mac gaan met de vrienden van de crush van een van mijn vriendinnen -snap je het nog-, Uiteindelijk gingen er nog 2 mee die hadden zichzelf lekker uitgenodigd. Het was super gezellig, alleen werd ik gek van de vriendin die zichzelf uitgenodigd had. Ze zat de hele tijd een van de jongens lastig te vallen en toe te eigenen, gelukkig moest ze om half 3 al weg. Daarna was het heel gezellig en eerlijk gezegt denk ik dat ik een van de jongens leuk vind, alleen ; het is de ex van een goede vriendin van mij.

    En het is een ongeschreven regel hier dat je elkaars exen niet date. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Vraag aan haar hoe zij erover denkt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoe ziet hij eruit? is hij knap :9~
    Bij ons is dat ook zo'n soort van regel, maar als je verliefd wordt kan je er toch niets aan doen? (:

    Ravel schreef:
    Vraag aan haar hoe zij erover denkt?
    dat durf ik dus niet, want sinds het uit is lacht ze hem altijd uit en vind ze hem een klootzak en alles.

    @Annelies
    Hij is een soort skater, draagt altijd houthakkersbloesjes, vans, heeft langer donkerbruin haar wat uit zijn gezicht valt en zijn huid is heel iets getint.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind als je echt iemand leuk vind dan geld die regel niet meer hoor, zou zo ik erover denken.


    The Truth is always merciless

    je kan het bespreken met je vriendin,over als het iets zou worden, wat zij ervan zou vinden, en ofdat ze het erg zou vinden. Als ze van je houd en weet dat het een goede jongen is, dan zal ze het vast niet zo er vinden (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Vandaal schreef:
    (...) dat durf ik dus niet, want sinds het uit is lacht ze hem altijd uit en vind ze hem een klootzak en alles.

    @Annelies
    Hij is een soort skater, draagt altijd houthakkersbloesjes, vans, heeft langer donkerbruin haar wat uit zijn gezicht valt en zijn huid is heel iets getint.

    Of ze is er zelf duidelijk nog niet overheen, of ze heeft een punt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vandaal schreef:


    @Annelies
    Hij is een soort skater, draagt altijd houthakkersbloesjes, vans, heeft langer donkerbruin haar wat uit zijn gezicht valt en zijn huid is heel iets getint.


    Hij klinkt sexy.
    Vraag het gewoon aan je vriendin als ze er boos om wordt is ze of nog niet over hem of ze gunt je hem niet.

    Ravel schreef:
    Vraag aan haar hoe zij erover denkt?


    None but ourselves can free our minds.