• Hoi allemaal,,
    ik heb drie rollen in de aanbieding.
    Ik ben met een fantasy verhaal bezig. Ik heb een aantal characters al uitgewerkt,, ik heb nog drie mensen nodig, ik heb de namen al, alleen kan ik zelf niet goed bedekken hoe ze inelkaar zitten met verleden en karakter, dus vandaar deze rolletjes.

    Dit is een beetje het verhaal lijn voor de geinterseerde x] :

    Als Rodthea Elerlithe haar angsten aan het ontvluchten is treed ze binnen in een verlaten kasteel op de top van een klif. Wat ze niet weet is dat haar nieuwschierigheid gestraft wordt met eeuwige opsluiting, er is geen uitgang. Poging tot ontsnapping leiden tot dramatische gevolgen, en als snel komt ze erachter dat het geen gewoon kasteel is.

    Rollen:

    - Rodthea Elerlithe -hoofdrolspeelster-
    - Saeriel Falalithe
    - Lucia Bereremae

    De rollen zijn in mijn verhaal bescherm geesten die bij één persoon horen, ze kunnen geen vijf meter van ze vandaan zijn anders zullen ze vooraltijd verdwijnen. Dus als je die rol wilt hebben dan wil ik dit even graag weten [a]
    -leeftijd:
    -verleden:
    -karakter:
    -uiterlijkheden:
    -Bijzonderheden:

    [Het verhaal speelt zich niet af in een moderne tijd dus denk daar aan als je uiterlijk beschrijft of plaatje geeft]

    De rol van Rodthea is geen geest, ze is de hoofdrolspeelster in mijn verhaal, ze is het Kasteel ingelopen en er is geen weg terug. Als je haar wilt spelen wil ik dit even weten.
    -leeftijd:
    -Verleden:
    -Angsten:
    -uiterlijk:
    -hobby's:
    -Extra:

    [wil je de antwoorden met veel details en niet een kort zinnetje op schrijven daar heb ik meer aan, bijv je angst: water, hoe kom dat zo?]

    Veel succes en bedankt ik laat je weten als je de rol hebt via een pv.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 23:42 ]


    The Truth is always merciless

    Ik claim Saeriel :Y)


    Don't walk away and leave without a reason.

    ik wil wel de beschermgeest Lucia zijn:Y)
    rol beschrijving komt zo;)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 16:06 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Floodlight schreef:
    Ik claim Saeriel :Y)

    wilt gij dit dan even invullen [a]
    -leeftijd:
    -verleden:
    -karakter:
    -uiterlijkheden:
    -Bijzonderheden:


    The Truth is always merciless

    - Leeftijd: Als je bedoelt de leeftijd dat ze gestorven is, dan is dat 12. Als je bedoelt hoe lang ze al een geest is, dan is ze 1374.
    - Verleden: Haar verleden was eigenlijk heel rustig, tot ze op een vakantie met haar ouders alleen buiten ging spelen en nadien niet meer terugkwam. Ze zwierf een week rond in het bos en stierf toen door uitdroging en uitputting.
    - Karakter: Eigenlijk is ze nog heel speels omdat ze op zo'n jonge leeftijd gestorven is. Daarom is ze heel anders dan de andere geesten, omdat die meestel heel serieus en sereen zijn, en dat is zij dus niet. Ze is bijna altijd vrolijk, terwijl ze van tijd tot tijd de volwassen persoon die in haar schuilt, even vrijlaat. Ze is intelligent voor haar leeftijd, maar dat vond ze altijd eerder negatief dan positief. Wilt altijd haar gelijk halen, maar ook dat is eerder negatief dan positief.
    - Uiterlijkheden: Donkerrode krullen, bleke tint, donkere ogen, sproeten op haar neus en onder haar ogen, spitse kin en kaarsrechte neus, korte hals in vergelijking me de rest van haar lichaam, dat klein en tenger is.
    - Bijzonderheden: Krijgt soms flashbacks waardoor ze taferelen uit haar jeugd herleeft, terwijl in werkelijkheid er niets is en ze gewoon wazig voor zich uitstaart.


    Zoiets? :X


    Don't walk away and leave without a reason.

    -leeftijd: 23
    -verleden: Lucia kwam van een adelijk familie, en was dus erg rijk en netjes. In de tijd dat Lucia 23 was was er net een nieuw schip gebouwd, genaamd de Titanic. Lucia en haar ouders vaarde mee in de Titanic, en Lucia stierf toen de Titanic zonk. Ze stierf niet in het schip, maar in het water. Het was zo koud in het water dat ze uiteindelijk bevroor.
    -karakter: Ze is erg sirieus, en heeft een hekel aan mensen die juist niet sirieus zijn. Ze lijkt soms arrogant omdat ze zichzelf erg goed vind, maar ze is eigelijk best wel aardig. Ze is verder behoorlijk sluw en intilligent als het erop neerkomt.
    -uiterlijkheden: lang haar met bruine krullen. Klein voor haar leeftijd, en groene ogen. Verder heeft ze een volle mond en heeft ze soms een arrogante blik in der ogen.
    -Bijzonderheden: Kan het karakter van anderen zien terwijl ze diegene niet kent. 1 blik in iemands ogen en ze kan zien of diegene goed of slecht is.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 16:25 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rodthea Elerlithe
    -leeftijd:17
    -Verleden: Ze is weggelopen van huis omdat ze mishandeld werd door haar ouders. Ze is dus weggelopen uit angst. Haar ouders vonden het nooit goed wat ze deed. Het was altijd fout.
    Ze liep weg op haar vijftiende. Ze kon gewoon voor zich zelf zorgen. ze verdiende geld als bediende. maar een huis dat was overal en nergens.
    -Angsten: Dat als ze bij iemand anders ging wonen ze misschien weer mishandeld werdt.
    -uiterlijk: zo als op die foto's ziet ze er uit.
    http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images01/74/m_d1bb259c7055329c530feb58c1a0a216.jpg

    http://img103.imageshack.us/i/clemencepoesy174nn7sz.jpg/

    Ze heeft dus lang blond haar. en ze best dun. ze heeft blauwe ogen, tegen het donkerblauw aan. en ze is rond de 1.70 .
    -hobby's: Lezen, zingen, dansen en tuinieren. dus met bloemen werken enzo.
    -Extra: Ze is erg slim.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 20:38 ]


    the plastic made dreams

    Saeriel Falalithe

    -leeftijd; 19, al 5 jaar een beschermgeest

    -verleden; Saeriel leefde in een klein dorpje, op een hoge klif, waar ze in de zomer steeds vanaf sprong met vrienden het diepe, kolkende water in. Op een dag komt een stoer groepje wat met haar en haar vrienden dollen. Het eindigt echter in een ruzie met geduw en getrek, waardoor Saeriel een klap krijgt en achterover de diepte in valt. Ze valt echter te dicht tegen de klif aan en kom terecht op een plateau waar zich een grot bevond. Haar lichaam werd meegevoerd in een houten kist door de golven, waardoor haar geest, zoals in de oude legenden, zou voortleven. Wat hij nu ook echt doet.

    -karakter; beschermend, uitbundig, lief, gemene kantjes, goedlachs, behulpzaam, soms nog kinderachtig

    -uiterlijkheden; Foto. Lang, donkerbruin golvend haar ; groene ogen ; scherp gezicht ; lange, smalle hals ; fijne neus ; volle lippen

    -Bijzonderheden; Saeriel is nog een zeer jonge geest, waardoor ze nog uitbundig overkomt. Ze lapt nog veel aan haar laars, wat niet altijd positief uitdraait. Maar wanneer iemand haar beschermpersoon kwaad wil doen, dan staat ze er altijd voor klaar en zet ze alles op alles om haar te beschermen. Ze kan in andere mensen hun lichaam kruipen en ze laten doen wat ze willen, maar dat alleen bij mensen die niet geloven in beschermgeesten of mensen die haar beschermpersoon kwaad willen doen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2010 - 21:05 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    - Lucia Bereremae

    -leeftijd: 20 toen ze stierf aan de spaanse griep dus nu 102

    -Verleden: Lucia was enig kind in een gezin dat op een legerbasis woonde omdat haar vader een kolonel was. De Spaanse griep begon met hoge koorts, hoesten, spierpijn en keelpijn, gevolgd door extreme moeheid en flauwtes. Men verloor zoveel energie dat eten en drinken bijna onmogelijk was. De ademhaling werd steeds moeilijker en binnen enkele dagen trad de dood in. De Spaanse griep had de opmerkelijke eigenschap om jonge volwassenen te treffen, hieronder viel dus ook Lucia. Haar vader heeft haar dood nooit kunnen verwerken, en heeft zelfmoord gepleegd. Lucia hield zichzelf verantwoordelijk en zwerft sindsdien rond.

    -Angsten: ook al is ze dood, ze is nog steeds bang voor spinnen. kleine ruimtes maken haar benauwd en ze is bang om alleen te zijn.

    -uiterlijk: bruin golvend haar tot over haar schouders, groene ogen, volle lippen, rank postuur, 1.74m
    http://img1.visualizeus.com/thumbs/09/07/04/girl,black,and,white,flower,gloves,hair,portrait-c5cfb9a3687bcdd6664a26ec4e9b2bd9_h.jpg

    -hobby's: toen ze nog leefde las ze veel, en schreef veel gedichten. Nu geniet ze van de natuur om haar heen.

    -Extra: kan aanvoelen dat er iets gaat gebeuren, en kan héél soms in een uitzonderlijk geval gedachten oppikken.