Hoi allemaal,,
ik heb drie rollen in de aanbieding.
Ik ben met een fantasy verhaal bezig. Ik heb een aantal characters al uitgewerkt,, ik heb nog drie mensen nodig, ik heb de namen al, alleen kan ik zelf niet goed bedekken hoe ze inelkaar zitten met verleden en karakter, dus vandaar deze rolletjes.
Dit is een beetje het verhaal lijn voor de geinterseerde x] :
Als Rodthea Elerlithe haar angsten aan het ontvluchten is treed ze binnen in een verlaten kasteel op de top van een klif. Wat ze niet weet is dat haar nieuwschierigheid gestraft wordt met eeuwige opsluiting, er is geen uitgang. Poging tot ontsnapping leiden tot dramatische gevolgen, en als snel komt ze erachter dat het geen gewoon kasteel is.
Rollen:
- Rodthea Elerlithe -hoofdrolspeelster-
- Saeriel Falalithe
- Lucia Bereremae
De rollen zijn in mijn verhaal bescherm geesten die bij één persoon horen, ze kunnen geen vijf meter van ze vandaan zijn anders zullen ze vooraltijd verdwijnen. Dus als je die rol wilt hebben dan wil ik dit even graag weten [a]
-leeftijd:
-verleden:
-karakter:
-uiterlijkheden:
-Bijzonderheden:
[Het verhaal speelt zich niet af in een moderne tijd dus denk daar aan als je uiterlijk beschrijft of plaatje geeft]
De rol van Rodthea is geen geest, ze is de hoofdrolspeelster in mijn verhaal, ze is het Kasteel ingelopen en er is geen weg terug. Als je haar wilt spelen wil ik dit even weten.
-leeftijd:
-Verleden:
-Angsten:
-uiterlijk:
-hobby's:
-Extra:
[wil je de antwoorden met veel details en niet een kort zinnetje op schrijven daar heb ik meer aan, bijv je angst: water, hoe kom dat zo?]
Veel succes en bedankt ik laat je weten als je de rol hebt via een pv.
[ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 23:42 ]
The Truth is always merciless