• Hey :] Een paar jaar geleden heb ik van een kennis een spelletje gehad voor op de PC (gekopieërd), en daar was ik vroeger echt verslaafd aan, totdat die computer kapot ging, dus toen we de nieuwe kregen, wou ik hem weer installeren, maar ik was de CD-rom kwijt D: Maargoed. Net zat ik een beetje doelloos in mijn kast te staren en ik vond hem ;D Dus nu wil ik hem weer installeren, alleen er staan een paar dingen in die ik niet snap. Dusja, ehm, weet iemand dat wel? x'D
    Dit staat bij de beschrijving:

    Installeer het spel met de spel set-up
    Serie nummer is: (zo'n heel lang getal)
    Na installatie game crack kopiëren naar c:\programfiles\eagames\game\systeem.
    Er word gevraagd om het bestaande bestand te vervangen. Toets OK.
    Hierna is het spel te spelen."

    Nou, mijn vraag dus:
    Wat is een crack? x'D

    ---
    EDIT: Ja ik weet dat dit illegaal is, maar dit staat gewoon gelijk aan een film downloaden of muziek downloaden vind ik. :Y) Dus niet zeuren ;p

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 17:36 ]


    Alis volat propriis.

    Geen idee.


    I need you like a heart needs a beat

    Hmm dan hoef je zeg maar geen CD te gebruiken om 't spel te spelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pantoufle schreef:
    Hmm dan hoef je zeg maar geen CD te gebruiken om 't spel te spelen.

    Ah zo ;D Ik dacht dat het iets van "kraak" betekende ofzo :x
    Dankje(flower)


    Alis volat propriis.

    Omaticaya schreef:
    (...)
    Ah zo ;D Ik dacht dat het iets van "kraak" betekende ofzo :x
    Dankje(flower)

    Nouja zoiets is 't eigenlijk ook x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou eh. Ik weet alleen dat je dan dat bestand moet invoeren in bijvoorbeeld MagicDisk, waardoor je computer denkt alsof er een cd in je pc zit. Maar meestal zit er dan al een crack bij? ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pantoufle schreef:
    (...)
    Nouja zoiets is 't eigenlijk ook x)

    Oh x'D Naja, ik ga proberen hem te installeren na het eten. [Ik wed dat het niet lukt, ik verpruts dat soor dingen altijd ._. ]


    Alis volat propriis.

    haha hier ben ik echt slecht in :$


    I don't bite, most of the time <3

    Ravel schreef:
    Nou eh. Ik weet alleen dat je dan dat bestand moet invoeren in bijvoorbeeld MagicDisk, waardoor je computer denkt alsof er een cd in je pc zit. Maar meestal zit er dan al een crack bij? ._.

    Nja, ik denk dat er ook zoiets word bedoeld in die beschrijving ^^


    Alis volat propriis.