• Zoals sommige wel al weten heb ik in de loop der jaren een fictief hoofdpersoon voor een aantal van mijn verhalen bedacht. Haar naam is Evy en ze is alles wat de meeste Tokio Hotel fans zouden willen zijn, misschien zelfs wel voor zouden sterven. Bevriend met Bill. Maar alles is veel minder leuk als het lijkt. De zware druk, het zwijgverbod en de problemen die het allemaal met zich mee brengt, daar denkt eigenlijk helemaal niemand bij na. Weten wat er zich binnen de muren van een band afspeelt is helemaal niet zo fijn en handig, zoals de meeste zeggen.

    Travelling back in time to save our future.
    Het gaat helemaal niet meer goed met de jongens. Evy is kwaad, nee woest en ten einde raad. Ze weet niet meer wat ze moet doen en uiteindelijk besluit ze maar Bill en Tom op te gaan zoeken. Het gesprek loopt uit op een ruzie en alles dreigt fout te gaan. -hier is niet echt een vervolg op-

    Für immer jetzt.
    Bill en Evy zitten niet meer op een lijn. Ze spreken elkaar niet meer, tenminste niet meer zoals vroeger. Evy mailt hem of Universal enkel als ze problemen hebben en zij hen kan helpen. Op een dag ontvangt ze een mail en een smsje van Bill, als bedankje voor haar hulp bij het tegengaan van het uitlekken van de nummers van de nieuwe cd en het stalken van Perrine. Als ze uiteindelijk het pakketje ontvangt zitten er twee brieven bij. Een van David en een van Bill. Juist nu ze dacht dit alles achter haar gelaten te hebben, omdat de druk haar te zwaar werd, word alles weer opgerakeld. Hij vraagt haar naar Berlijn te komen, maar ze durft niet.. ze wilt niet. Ze is nog steeds kwaad en ze denkt niet dat ze hem ooit nog kan vergeven. Maar als Saki Pelka, een van de oude bodyguards van de band, ineens voor haar neus staat kan ze gewoon geen ‘nee’ tegen de man zeggen. -het vervolg hiervan:'Welcome to Humanoid city'-

    Can you keep a secret.
    Dit verhaal past niet echt logisch in de Evy-parodieën, maar dat komt omdat ik dit verhaal voor Anouk geschreven heb.
    Evy gaat naar het concert van de jongens in Rotterdam en komt dan een vriendin van haar tegen die niet meer naar huis kan en problemen krijgt met haar ouders, omdat ze stiekem naar het concert gegaan is. Evy besluit haar te helpen en haar mee te nemen naar het hotel waar ze verblijft. Ze kan het arme meisje moeilijk op het metro station achter laten. Alleen vergeet ze enkel een klein dingetje. Tokio Hotel verblijft ook in het hotel en dat weet haar vriendin niet. Daarbij zijn er nog wel meer dingen die het niets vermoedende meisje niet weet als ze met Evy naar haar hotel mee gaat.
    -hier is geen vervolg op-



    Coming soon!! Welcome to Humanoid City.
    Een nieuwe tour van de jongens, dat is natuurlijk Evy ook niet ontgaan. Sinds hun laatst contact in Oktober gaat het veel beter tussen de twee. Alleen weet Evy echter niet of ze wilt afspreken. De vragende berichtjes had ze genegeerd, ze wilde zich nergens aan vastpinnen en ze keek wel hoe het zou gaan verlopen.. Uiteindelijk besluit ze na het concert toch om even de jongens op te gaan zoeken. Met haar zus, die buiten op haar wacht omdat ze denkt dat Evy naar het toilet moet.

    Ze heeft een goede band met haar zus, een ontzettend goede band. Die wil ze niet verpesten, door te zeggen wat voor contact ze met Bill heeft. Naar al die jaren is haar zus er nog steeds niet achter en als Evy dat zal verraden is ze bang dat ze alles zal verpesten.


    Als je benieuwd bent neem dan alvast een abo op het nieuwe Evy verhaal. Deze zal vanaf volgende week online komen. Weer, net als de andere stories, een mini verhaal.

    xx. Kirsten

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 16:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Welke moet ik nou echt lezen? welke is het leukst? =3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dolce schreef:
    Welke moet ik nou echt lezen? welke is het leukst? =3
    Für immer jetzt :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Dan ga ik die lezen. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.