• Oke ik ga lekker zage over films :'D
    tege woordig zijn er echt geen goei films meer om in u broek te kakke he Oo,
    allee kijk naar saw,hostel,final destination,die moette zich eng voor doen..ma die zijn eigelijk echt wel slecht..
    the exorcist(fsoiet),the ring,the grudge..allee komaan..ik lig er bijna mee uit mijn stoel vant lache Oo oke ze zijn wel goe..ma eng?grappig..
    weet er iemand ne ECHTE ENGE film fsu voor mij want tege woordig vinde da ni snel nimeer :'D?

probeer eens blairwitch project,
    kheb em nog nooit gezien, ma ze beweren dat die echt eng is.

btw. das zo uit de hand opgenomen

Woooow ;
    The grugde (1&2) en The Ring (1&2) daarbij was ik wel echt bang ze =P
    Saw is nie eng ; gewoon vuil x') ; 'k ben wel 'n Saw-fan . =D
    'k Heb hier eigenlijk heeel veeeel horrorfilms staan en eigenlijk is er geen enkele die ik enger vind dan The Grugde 2 .
    Of dan misschien High School Musical . Die film geeft me echt koude rillingen . =D
    xX

/

Ik vond The Descend doodeng :|
    En Americam Werewolf ofzu is niet bepaald eng maar leuk om te zien.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

K ook bij zo'n twee actie films 10 mensen dood in 11 seconden en soms 10 mensen dood 1 second
    Dat was bij Rambo zoveel
    En dan heb ik dat ook voor gehad bij Troy
    K lag echt bijna uit mijn zetel, gewoon hylarisch, da waren comedy's voor mij

Live life limitless.

ik kijk geen enge films, omdat ik dan echt tien kleuren in mijn broek schijt x'D

ik keek gister gremlins en dat vond ik al eng =|

(...) En dan heb ik dat ook voor gehad bij Troy

K lag echt bijna uit mijn zetel, gewoon hylarisch, da waren comedy's voor mij

Troy IS gewoon te hilarisch =D
    Net als 300, daar gaan ook zoveel mensen dood op zo'n korte tijd en dan staat 1 of andere idioot daar een appel te eten op 1 van de lijken .
    Moet dat trouwens geen thriller voorstellen, 300 ? Nee ?

Xx

/

Woooow ;
    The grugde (1&2) en The Ring (1&2) daarbij was ik wel echt bang ze =P
    Saw is nie eng ; gewoon vuil x') ; 'k ben wel 'n Saw-fan . =D
    'k Heb hier eigenlijk heeel veeeel horrorfilms staan en eigenlijk is er geen enkele die ik enger vind dan The Grugde 2 .
    Of dan misschien High School Musical . Die film geeft me echt koude rillingen . =D
    xX

HIGH SCHOOL MUSICAL :'D
    NAHAHA DIE ZAT :'D

probeer eens blairwitch project,
    kheb em nog nooit gezien, ma ze beweren dat die echt eng is.

btw. das zo uit de hand opgenomen

khem iet opgezocht vn die film opt internet x'D
    tzie er ne goeie uit ma volges mij ga ik weer lache :')

Ik vond The Descend doodeng :|
    En Americam Werewolf ofzu is niet bepaald eng maar leuk om te zien.

over wa ga diejn eerste ? :'D
    want kzoek me een vriendin echt ne film waar we ins ons broek mee schijte :'D
    en da gebeurd eigenlijk NOOIT hoe eng diejn film ook mag zijn xD

(...)
    over wa ga diejn eerste ? :'D
    want kzoek me een vriendin echt ne film waar we ins ons broek mee schijte :'D
    en da gebeurd eigenlijk NOOIT hoe eng diejn film ook mag zijn xD

The descend gaat over een groepje grot-verkenners ofzo. Die willen een grotten tocht doen, maar 1 van de leden had een grot uitgekozen die niet bekend was. Ze komen vast te zitten en komen allerlei enge wezens tegen.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

(...)
    khem iet opgezocht vn die film opt internet x'D
    tzie er ne goeie uit ma volges mij ga ik weer lache :')

dan zyt gy wel een speciale!!
    ik zit meestal rillend achter den TV!!!

btw. als ge egt is goe wilt lachen dan moet ge sweeney todd zien. daar ziet ge zoveel bloed da ge gewoon strijk gaat.

(...)

dan zyt gy wel een speciale!!
    ik zit meestal rillend achter den TV!!!

btw. als ge egt is goe wilt lachen dan moet ge sweeney todd zien. daar ziet ge zoveel bloed da ge gewoon strijk gaat.

Ma die films van vroeger zijn beter daar zat zo iet achter da ge ni kon verklare..
    en nu is da echt vn nja..ik heb goeiie films gezien maar hun einde sucked altij en trillend heb ik nog nooit achter de tv gezete :'D

(...)
    Ma die films van vroeger zijn beter daar zat zo iet achter da ge ni kon verklare..
    en nu is da echt vn nja..ik heb goeiie films gezien maar hun einde sucked altij en trillend heb ik nog nooit achter de tv gezete :'D

ja das wel waar. die films van vroeger zyn beter.

ge moet trillend wel ni te letterlyk nemen, ma als ge snapt wat ik bedoel=D

maar opzich ben ik niet echt voor horrors enzo, ik zie liever actie enzo =D

Ik had 'They' gekeken met 2 andere vriendinnen. Nou er zitten alleen maar kut schrikmomenten in. Mijn vriendin Roos schreeuweden het uit! xD Was niet normaal. Daarna mijn andere vriendin, die maakte een soort schreeuwgeluidje. En even later moest ik een geluid maken omdat ik schrok xD

I live for the applause, you will die for it.

Even nog een suggestie :
    I Am Legend .
    er zitten een paar schrikmomenten in en 't is echt een fantastische film .
    't Is wel thriller; maar geen horror denkik .
    X

/