• Ik ben blut, muh. Ik heb nog maar twee euro ofzo. Getverdarrie. Ik krijg ook pas volgende week woensdag mijn loon.. hopen dat die lekker hoog is, kan ik weer ff vooruit!

    Misschien ga ik aan mijn ma vragen of ze mijn kleedgeld later in de maand wil geven. Of gewoon twee weken na mijn loon. Kan het ook niet zo snel op.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hihi, ik heb wel €187,26 op m'n rekening staan =3


    Life is hard and then we die

    Ik ben ook blut ? ;o
    Naja ik heb nu 80 euro, waarvan 60 euro op m'n rekening staat --' het is bijna de moeite niet dat ik een bankrekening heb.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat probleem heb ik dus echt nooit, ik heb altijd megaveel geld bij me ^^
    Handig ;)

    Ik ben ook blut. Ik heb echt niet eens 1 euro meer, ofzo. Plus dat ik nog een schuld bij mijn ouders heb van alle concert kaartjes, etc.


    Protège moi de mes désirs.

    Mijn vader moet mijn zakgeld nog storten, maar als ik geld nodig heb vraag ik het gewoon aan mijn ouders.Dus ik ben nooit blut, haha : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik ben altijd blut, zeker de laatste tijd --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    ik ben altijd blut, zeker de laatste tijd --'


    T O K I O H O T E L < 3

    héél veel geld op mijn spaarrekening maar daar mag ik niet aan komen, op mijn bank rekekning 2 nog wat x] en cash een tientje


    The Truth is always merciless

    Daarom spaar ik en omdat ik geen idee heb wat ik moet kopen. Ik koop bijna nooit kleren en als ik het nodig heb koopt mijn moeder ze voor me en hoef nooit kado'tjes zelf te kopen. Verder heb ik nog een krantenbaantje waar ik nog mijn loon moet delen


    Queen of Hell is my name

    ik wordt blut :Y) ik moet mijn ouders 180 euro terugbetalen, ik ben net 100 euro kwijt maar die krijg ik terug (wtf Oo)
    maar dan ben ik weer blut :Y)
    bovendien wil ik als ik genoeg geld heb n nieuwe cosplay outfit kopen... dag dag eerste loon xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik ben blut. En 30 April ga ik dus geldloos naar Turkije. -.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik was ook altijd blut. Maar sinds ik me voorgenomen heb te gaan sparen gaat het de goede kant op. Totdat ik over een paar dagen alles weer ga uit geven aan het Tokio Hotel concert + overnachting. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb altijd al last gehad van een chronisch geldgebrek.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb meer dan 200 euro in mijn spaarpot zitten O_O'


    All this dampness is damp.

    ik ben stiekem nog blutter .____.
    heb nog maar 10 cent (nerd)


    I build a house for your bones!