• Pf, volgens mij word ik ziek. En ik heb net The Hangover gekeken en nu.. weet ik niet wat ik moet doen. Ik lig onder op de bank en ik wil niet naar mijn bed D: En ik heb honger.. maar ik heb geen zin mijn eten een retour te geven .____. I have to eat something D:
    Enn... ik ben nu lekker Scrubs aan het kijken..

    BTW, The Hangover is epic. Bradley Cooper is hooooooot. Echt niet te geloven dat dat sommige mensen echt overkomt, lol.

    Ehm... wat een twee-delig topic zeg D: Wie heet die film ook gezien en/of is ziek? lol. Sorry ik moet gewoon wat te doen hebben nu. Ik verveel me namelijk echt snel.


    I live for the applause, you will die for it.

    the Hangover is idd echt awesome XD ik heb 'm twee keer in de bios gezien ^^ ik dacht eerst dat 'ie vet stom was, maar hij is echt leuk =D


    Life is hard and then we die

    ik heb die nog nooit gezien, momenteel zijn de vier mooiste wezens op mijn televisie scherm, dus dat maakt het weer goed ;D


    And all the girls in the front row scream your name.

    hangover is awesome 8D
    Maar Scrubs is beter <3
    En ik begin ook ziek te worden...
    Beterschap 83


    You move me ......... Kurt

    Haha de Hangover is awesome. Ik had heb in de bios gezien met twee vriendinnen. En helemaal achter ons zaten onze moeders. En af en toe keken we om en zagen we onze ouders met zo'n .___________. gezicht zitten x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3