• Ik heb niet zo lang geleden een topic geplaatst over hoe ik in de knoop zit met mijn geaardheid.
    En nu heb ik even nagedacht en beslist om het toch te zeggen tegen die vriendin. Gewoon dat ik bi ben dan. En nét nu komt ze al de hele tijd niet meer online, terwijl ze vaak de halve dag online is.
    Ontwijkt ze mij en vermoed ze iets of is het toeval?
    Als het nog langer zo blijft, durf ik het helemaal niet meer zeggen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    kweet niet
    als je het haar graag wilt vertellen dan gewoon doen, maar ik zou het niet via msn doen.


    Why don't you break my heart

    Het kan dat ze iets doorheeft,maar de kans is klein. Ik zou het nog altijd zeggen.

    Ik vraag me af of jij het idee hebt waaruit ze misschien zo'n conclusie kon trekken, of voel je je echt aangetrokken tot haar en merk je dat ook aan jezelf, aan je manier van doen? Dan kán het zo zijn dat ze je ontloopt om die reden, maar die kans is erg klein.

    Kun je haar niet telefonisch bereiken of smsen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Ik vraag me af of jij het idee hebt waaruit ze misschien zo'n conclusie kon trekken, of voel je je echt aangetrokken tot haar en merk je dat ook aan jezelf, aan je manier van doen? Dan kán het zo zijn dat ze je ontloopt om die reden, maar die kans is erg klein.

    Kun je haar niet telefonisch bereiken of smsen?


    Ik heb net een sms gestuurd, maar ze antwoord niet...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Afwachten. Als ze zo blijft doen denk ik dat ze wat vermoedens heeft.


    your eyes are like stars in the night.

    gewoon toeval en ik zou het persoonlijk zeggen als ik in die situatie zat denk ik...


    We only can learn to love, by loving.

    Als je het nog niet verteld hebt lijkt het me heel onwaarschijnlijk. Misschien moet je nog even afwachten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Etoile schreef:
    Het kan dat ze iets doorheeft,maar de kans is klein. Ik zou het nog altijd zeggen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    kisanoe95 schreef:
    gewoon toeval en ik zou het persoonlijk zeggen als ik in die situatie zat denk ik...


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik denk niet dat ze het doorheeft. Maar ik zou het echt niet zeggen over msn, da's echt... onpersoonlijk.


    Home is now behind you. The world is ahead!