• Haha,

    't Is al zeker een half jaar geleden dat ik nog eens op mijn tumblr ben gegaan en omdat ik mijn wachtwoord was vergeten besloot ik een nieuwe te maken. Maar ik weet niet meer hoe het werkt ;x Iemand die even wat uitleg kan geven?

    x'

    ohmygod. jij had een tumblr o:
    maar wat snap je niet (meer) precies?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nostalgia schreef:
    ohmygod. jij had een tumblr o:
    maar wat snap je niet (meer) precies?

    ik had er één :9~ gewoon, hoe het werkt haha :') 'k ben nogal vergeetachtig ;D

    hahaha. anyway, als je naar dashboard gaat, kan je bij dat ding waar text onder staat gewoon tekstjes posten en bij dat ding waar photos onder staat foto's, maar ik denk dat je dat wel snapt?
    Als je op reblog naast iemands post klikt kan je iemand rebloggen. Met het hartje kan je iemands post 'liken'
    Maar ik weet niet precies wat je allemaal niet snapt, dus ik weet niet wat/hoe ik het moet uitleggen 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nostalgia schreef:
    hahaha. anyway, als je naar dashboard gaat, kan je bij dat ding waar text onder staat gewoon tekstjes posten en bij dat ding waar photos onder staat foto's, maar ik denk dat je dat wel snapt?
    Als je op reblog naast iemands post klikt kan je iemand rebloggen. Met het hartje kan je iemands post 'liken'
    Maar ik weet niet precies wat je allemaal niet snapt, dus ik weet niet wat/hoe ik het moet uitleggen 8D

    Wel;
    jij hebt zo'n pagina huh? Waar allemaal foto's en tekstjes en zo op staan ; hoe je die pagina zo kan 'maken' zogezegd ~

    Die aanpassen/veranderen bedoel je? Je kan hem aanpassen door op Customize te klikken op je dashboard. :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    anke <3 tumblr.
    En ik denk dat alles al is uitgelegd? ;'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/