Mooi niet dus.
Ik kreeg net gigantische ruzie met mijn (ex?) BFF. Serieus, en dan nog over iets heel kleins ook! Terwijl we vanmiddag nog een heel leuk gesprek hebben gehad. (ze zei zo van; Ik ben gewoon jouw Valentijn en jij de mijne x3) en zo. En ik had gewoon iets verkeerd gezegd over iets, en toen werd ze pissig op me. Ja like sorry hoor dat ik ook maar een mens ben, ook fouten maak en niet perfect ben! Ik heb het nu echt helemaal met d'r gehad! Ik voel me nu best wel klote. Ik heb serieus kotsneigingen, voel me misselijk, en echt beroerd. Ik weet niet of het door die ruzie komt of niet, maar ik voel me gewoon behoorlijk in de steek gelaten. Alsof het niemand boeit als er wat met míj mis is. Ik heb gewoon op dit moment het gevoel dat als ik eens een vrolijke bui heb, iedereen dat gelijk wilt verpesten met dit soort bullshit! Ik luister wel altijd naar haar problemen, en zij? Alleen als het haar uitkomt. Ik voel me gewoon gebruikt op het moment...
---ik moest ff mijn verhaal kwijt, en ik heb dus geen flauw idee of dit überhaupt al goed staat of niet.---
[ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 0:48 ]
.