Om half 12 wilde ik naar huis want ik voelde me nietzo lekker. Dus hij brengt me netjes thuis, maar onderweg op de fiets zei hij steeds dat al die jongens nietzo naar mij moesten kijken omdat hij daar echt kwaad om werd. En toen zei ik dat hij het gewoon moest laten omdat ik toch niks met hun wil aangezien ik van hem houd. Nou toen was hij chagerijnig.
En vanmorgen, ik zou bellen maar ben mijn telefoon kwijt. Dus ik kom op msn om dat te zeggen, is hij al helemaal in paniek enzo, hij was bang dat ik straf had ofzo. En toen vroeg hij of ik naar de optocht ging samen met hem, maar ik zei nee. Ik ben namelijk echt niet lekker want ik ben niet uitgeziekt afgelopen week. En ik ga vanavond naar de musical Mamma Mia. En dat vond hij dus niet leuk, nu is hij boos en teleurgesteld.
Wat ik niet snap is, hij wilde niks doen met valentijnsdag want dat was zoo comercieel. En nu is hij teleurgesteld omdat hij alleen is op valentijnsdag? Ik kan er niks aan doen dat ik ziek ben, ik ga nu niet in de sneeuw buiten staan kijkend naar een carnavals optocht. Dat snapt hij dus niet, hij denkt dat ik ziek ben omdat ik niet bij hem wil zijn. We hebben namelijk sinds woensdag, en sinds woensdag ben ik echt ziek. Ik ben al een aantal weken ziekjes en moe. Nu komt dat er allemaal uit. Najha beter nu dan straks met TH, ik geef nietzo super veel om carnaval.
Maarja, ik baal best dat hij nu zo doet.
Sorry voor mij gezeur.
Bedankt voor het lezen.
[ bericht aangepast op 14 feb 2010 - 13:50 ]
-