• Halloo schattekes, mijn brein is volop bezig om een vervolg te maken op Ghost we carry home/Zielen die we moet ons meedragen.
    En nu heb ik dus wel een idee, dat ik nog niet ga verklappen, maar vinden jullie ( de lezers van het vorige verhaal) dat ik het moet doen of niet? En ik heb toch al een klein voorsmaakje voor jullie, als jullie het een wijs idee vinden.

    If you see things that are supposed to be a secret, it might be hard to separate the real from the unreal. It might be impossible to see the world like before. But the hardest part of it all, is realizing that the silly mistakes you make, can change your life.

    Als je dingen ziet die normaal geheim zouden moeten blijven, kan het moeilijk zijn om echt en vals te onderscheiden. Het kan moeilijk zijn om de wereld te zien zoals voordien. Maar het moeilijkste van alles, is beseffen dat de kleine foutjes die je maakt je leven kunnen veranderen.


    Ik weet het niet zo zeker, en ik weet ook niets voor een titel. Help, en zeg wat je vindt?

    Ik vind dat je het moet doen. Ik zou hem in ieder geval gaan lezen. Ik weet geen titel trouwens ;o

    Predictable schreef:
    Ik vind dat je het moet doen. Ik zou hem in ieder geval gaan lezen. Ik weet geen titel trouwens ;o

    Haha oké, dankje ;D

    Ik vind ook dat je het moet doen. want ik vond de prequel ook super :D en het klinkt weer leuk (en lekker mysterieus hahah)
    Alleen geen idee voor titel, maar ik zal er even over nadenken :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nostalgia schreef:
    Ik vind ook dat je het moet doen. want ik vond de prequel ook super :D en het klinkt weer leuk (en lekker mysterieus hahah)
    Alleen geen idee voor titel, maar ik zal er even over nadenken :Y)

    Prequel :'D wat een woord. :'D Maar oké, denk maar eens. :'D