• Oke. Ik heb dit eens eerder vertelt maar ik vroeg niet om hulp, lol.

    Nou, ik ben voor het eerst in mijn leven 'verliefd' op iemand van mijn leeftijd (Of iets jonger) Hij zit op dezelfde school en ik zie hem in de pauze. Maar ik ken hem niet. Meestal krijg je dan het advies om contact op te zoeken door via via zijn msn te krijgen ofzo. Maar niemand die ik ken, kent hem ook. Wat kan ik doen? ;x

    Ik heb hier echt geen ervaring mee, dus.


    I live for the applause, you will die for it.

    optrekken met vrienden of vriendinne van hem. na een tijdje kun je dan tegen hem babbelen

    geloof mij het werkt(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Uhm, stiekem tegen hem opbotsen in de pauze xD

    zo kom je vaak aan de praat xD


    --

    Hmmmm als je mensen uit zijn klas kent, kunnen die jou wel helpen denk ik? (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Gewoon met hem praten?
    Of via netlog/hyves zeggen dat hij je bekend voorkomt, dat je hem al een aantal keren gezien hebt op school?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @Softspoken.
    Ik ken zijn vrienden niet. D:

    @Heart.

    Geloof me, zo kom je niet aan de praat, haha. Dat gaat alleen van: BAM 'Sorry' en doorlopen, lol.

    @Fencible.
    Ik ken niemand uit zijn klas, tenminste ik weet niet wie er allemaal in zijn klas zitten.

    @Saviour.
    Ik weet zijn hyves niet, ik weet zijn naam niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    @Softspoken.
    Ik ken zijn vrienden niet. D:

    @Heart.

    Geloof me, zo kom je niet aan de praat, haha. Dat gaat alleen van: BAM 'Sorry' en doorlopen, lol.

    @Fencible.
    Ik ken niemand uit zijn klas, tenminste ik weet niet wie er allemaal in zijn klas zitten.

    @Saviour.
    Ik weet zijn hyves niet, ik weet zijn naam niet.


    Misschien via via zijn naam te weten komen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Misschien via via zijn naam te weten komen?
    Ik ken niemand die hem kent, en als ik hun toch moet aanspreken is dat hetzelfde als bij hem. Ik denk niet dat ik zomaar kan vragen 'Euhj, wie is die jong daar?', ik weet al bijna zeker dat ze naar hem toe gaan en vragen wie ik ben, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    (...)Ik ken niemand die hem kent, en als ik hun toch moet aanspreken is dat hetzelfde als bij hem. Ik denk niet dat ik zomaar kan vragen 'Euhj, wie is die jong daar?', ik weet al bijna zeker dat ze naar hem toe gaan en vragen wie ik ben, lol.



    Dan weet ik het ook niet, sorry.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Alsnog bedankt (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Pf, dacht ik eindelijk iemand gevonden te hebben van mijn leeftijd, is hij zoals altijd weer onbereikbaar. Kut.


    I live for the applause, you will die for it.

    Loop gewoon naar hem toe, stel je voor en praat met hem.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    @Closure.
    OH NOES. Dat durf ik dus nooooooit in mijn leven en op deze leeftijd lachen ze je dan uit als je inéens met ze praat, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar het is zo te zien de enigste manier om contact met hem te hebben.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 23:11 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja inderdaad... maar het is eng ;x Want volgens mij is het zo'n typisch jongen type dat je dan gaat uitlachen ofzo of raar gaat vinden. IK BEN BANG.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je het niet probeert, zul je het nooit weten en ik heb geen andere tips.Ik wens je alvast succes met hem!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.