• Oke. Ik heb dit eens eerder vertelt maar ik vroeg niet om hulp, lol.

    Nou, ik ben voor het eerst in mijn leven 'verliefd' op iemand van mijn leeftijd (Of iets jonger) Hij zit op dezelfde school en ik zie hem in de pauze. Maar ik ken hem niet. Meestal krijg je dan het advies om contact op te zoeken door via via zijn msn te krijgen ofzo. Maar niemand die ik ken, kent hem ook. Wat kan ik doen? ;x

    Ik heb hier echt geen ervaring mee, dus.


    I live for the applause, you will die for it.

    optrekken met vrienden of vriendinne van hem. na een tijdje kun je dan tegen hem babbelen

    geloof mij het werkt(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Uhm, stiekem tegen hem opbotsen in de pauze xD

    zo kom je vaak aan de praat xD


    --

    Hmmmm als je mensen uit zijn klas kent, kunnen die jou wel helpen denk ik? (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Gewoon met hem praten?
    Of via netlog/hyves zeggen dat hij je bekend voorkomt, dat je hem al een aantal keren gezien hebt op school?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @Softspoken.
    Ik ken zijn vrienden niet. D:

    @Heart.

    Geloof me, zo kom je niet aan de praat, haha. Dat gaat alleen van: BAM 'Sorry' en doorlopen, lol.

    @Fencible.
    Ik ken niemand uit zijn klas, tenminste ik weet niet wie er allemaal in zijn klas zitten.

    @Saviour.
    Ik weet zijn hyves niet, ik weet zijn naam niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    @Softspoken.
    Ik ken zijn vrienden niet. D:

    @Heart.

    Geloof me, zo kom je niet aan de praat, haha. Dat gaat alleen van: BAM 'Sorry' en doorlopen, lol.

    @Fencible.
    Ik ken niemand uit zijn klas, tenminste ik weet niet wie er allemaal in zijn klas zitten.

    @Saviour.
    Ik weet zijn hyves niet, ik weet zijn naam niet.


    Misschien via via zijn naam te weten komen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)