• Het zal ook eens sneeuwen hoor. :3

    Ik woon in Kapellen, en dat is een vrij rijke kant haha. :') Maar omdat Kapellen vrij rijk is, strooien ze ook altijd goed zout en is alles altijd in orde.

    Nu dus NIET. ._.

    Heb eerst een uur op de bus moeten wachten. Heb vervolgens nog eens meer dan een uur in de bus gezeten. Toen had ik dus het hele eerste uur gemist, plus de helft van het tweede.

    En like, we hebben maar school tot twaalf uur. :'D

    Die leerkracht van het tweede uur was er niet, die van het derde uur ook niet. We hadden dus enkel nog Natuurwetenschappen, maar dat is een stom en easy bijvakje. :')

    Dus wij een manier zoeken om naar huis te kunnen met de klas. Stond er aan ELKE mogelijke uitgang een leerkracht / directeur om ons tegen te houden. ._.

    Dus binnen totale chaos, maar we mochten niet weg.

    Get a life ofzo, deze nacht gaat het weer sneeuwen, dus no way dat ik ga hoor. (cat)


    Ik heb ook een uur op mijn bus staan wachten maar ik ben uiteindelijk naar huis gegaan. =D

    Ik was om kwart voor 9 op school en ik was om kwart na 8vertrokken, en met de auto van mij thuis naar school duurt normaal 5minuutjes


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is wel kut ja. Maar bij mij strooien ze echt nóóít x,x
    niet ik de straat dan.

    UNCOMMON schreef:
    Dat is wel kut ja. Maar bij mij strooien ze echt nóóít x,x
    niet ik de straat dan.

    Ik woon op een drukke en belangrijke weg, dus daar moet normaal wel gestrooid worden. :')

    Mijn trein had voor het eerst geen vertraging door de sneeuw. Dus toen was ik blij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.