• Volgende week hebben we een thema week op school, Niet Normaal. Het word dan ook een "niet normale" week voor ons.

    Maandag gaan we naar Amsterdam naar een tentoonstelling die ook (hoe toepasselijk) Niet Normaal heet en de rest van de week worden alle klassen en opleidingen door elkaar gegooit. Dus je krijgt voor een week een totaal nieuwe klas + een andere coach en ook een week lang vakken van andere opleidingen (zoals van Sociaal Cultureel Medewerker, Evenement & Organisatie, Media & Vormgeving en Fotografie & Vormgeving).

    Nu werden gisteren en vandaag de klassen bekend gemaakt, maar ik ben ziek en mag heel misschien donderdag pas weer naar school.
    En een vriend van me zit nu in een klas waarbij verder niemand zit van onze normale klas en hij heeft echt 2 kut coaches :')

    Ik heb vanmiddag mijn eigen coach maar even gemailt hoe het nou zit en bij wie ik in de klas kom...
    En nu ben ik benieuwd bij wie ik in de klas kom en wie mijn coach word! :3

    - hoopt stiekem dat ze bij der crush in de klas komt :9~ -


    Edit:
    Haha jeej ik zit sowieso bij een hele goede vriendin van mij :3
    Alle lessen vervallen deze week en we hebben elke dag alleen maar drama & toneel en aan het einde van de week hebben we een voorstelling :3

    - nu nog hopen op die crush van me x'D -

    Ga allemaal duimen! :Y)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 16:44 ]


    dream, dare, fly!

    Ik vind dat je bij je crush komt.
    zo, dat is gezegd :Y)
    alavast veel plezier :3

    UNCOMMON schreef:
    Ik vind dat je bij je crush komt.
    zo, dat is gezegd :Y)
    alavast veel plezier :3


    Thx :3
    Ik heb er echt super veel zin in haha en het word nog leuker als ik wel bij me crush kom want dan -heb ik mezelf voorgenomen - ga ik toch maar eens een keer een gesprek beginnen haha en poging doen om met hem samen te werken :')


    dream, dare, fly!

    Haha jeej ik zit sowieso bij een hele goede vriendin van mij :3
    Alle lessen vervallen deze week en we hebben elke dag alleen maar drama & toneel en aan het einde van de week hebben we een voorstelling :3

    - nu nog hopen op die crush van me x'D -


    dream, dare, fly!