• Altijd is het gezeik in mijn klas. Serieus elke week is er wel een dikke ruzie, elke week komen er weer woorden, ruzies en nog veel meer. Oke af en toe ruzie is normaal maar het is gewoon niet normaal meer! Ik word er gewoon ziek van o.o
    Gaan ze ook nog bij mij allemaal hun verhaal droppen over wat iedereen heeft gezegd nou godver ga naar iemand anders. Ik kies niemands kant, ik weet niet alles waarom hoe wat blabla. Het enigste wat ik wil is een andere klas. Damnit.
    -sorry ik moet dit even kwijt haha :$-


    when words fail, music speaks.

    Jeetje, wij zijn alleen heel druk, en wij hebben alleen ruzie met leraren, niet onderling. Sterkte <3

    Kom maar bij mij op school, wij zijn vet relaxed hah.


    We can only learn to love by loving.

    Hebben wij ook soms.. ik word er ook zot van ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cacharel schreef:
    Jeetje, wij zijn alleen heel druk, en wij hebben alleen ruzie met leraren, niet onderling. Sterkte <3
    Haha hebben wij ook al met 4 leraren ;x


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Haha hebben wij ook al met 4 leraren ;x

    Ja, wij ook zo ongeveer. =3

    Cacharel schreef:
    (...)
    Ja, wij ook zo ongeveer. =3
    Haha vorige week mocht ik wiskude niet meer in en ik moest vetveel strafwerk voor engels maken en voor ak -.-


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Haha vorige week mocht ik wiskude niet meer in en ik moest vetveel strafwerk voor engels maken en voor ak -.-

    Haha, je moet wel een beetje lief zijn hoor Bo'bootje =3

    Cacharel schreef:
    (...)
    Haha, je moet wel een beetje lief zijn hoor Bo'bootje =3
    Ben ik toch altijd :')
    Ja nou hallo als die leraar tegen je tafel aantrapt en gaan schelden met Tyfus dan ben ik weg, van zo'n vent wil ik geen les.


    when words fail, music speaks.

    Dat was bij mij ook laat ze lekker lullen doe of je luister en laat het daarmee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij schelden ze elkaar gewoon uit voor de grap. Mijn 'vriendin' trekt altijd aan mijn haren, knijpt me en slaat me hartstikke hard. En dat vinden ze dan 'grappig' en 'leuk'. En ja daar komt nou eenmaal ruzie van.


    .

    Had ik ook in het eerste en het tweede jaar. Eens ik in het derde zat, is dat op vreemde wijze gestopt o.o! Volgens mij heeft dat te maken met de leeftijd of met de personen met wie je in de klas zit. En ook, bij mij is vanaf het derde jaar je klasgroep 'definitief', met andere woorden: dat zijn zo'n beetje je vast klasgenoten tot het 6de jaar.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Tegenwoordig is er ook veel ruzie in de klas en dat is het plots alsof we beste vrienden zijn.Echt raar :x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Onze school is strafgeil en schorsinggeil.
    -ervaring-


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zeg dat dan tegen hun zelf.


    ars moriendi

    Wij hebben echt een chille klas :Y)


    Life is hard and then we die