• Gisteravond hadden mijn achterlijke achterburen weer een een achterlijk feest met achterlijke muziek. En dan draaien ze vaak één liedje héél erg vaak. Normaal krijg ik dan aan dat liedje een trauma. "Rosanne" en "Diva" waren mijn vorige trauma's, maar van gisteravond heb ik er geen.
    Al hebben ze Jay Sean - Down héél vaak gedraaid, maar hij is tenminste cool (cat)

    Hebben jullie ook wel een een trauma aan een liedje? Of, zoals ik het beter kan zeggen, genoeg van een liedje omdat je het té vaak hebt gehoord?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is zo'n goed lied dat je daar geen trauma van kan krijgen =).

    'k kan al jaren niet meer Low van Flo-Rida enzo horen x'D. 'k was dat zó beu!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 19:41 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Rosanne vindt ik echt urgh. Net zoals de andere meeste nederlandse nummers. :Y)

    Mwah, ligt eraan in welk scenario jij 'een trauma ergens van hebben' bedoelt. Want ik heb een trauma aan een liedje, maar dat is meer in de zin van; Als ik dat liedje hoor, blijf ik janken zonder te stoppen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb een hekel aan Fireflies omdat ik die al tevaak gehoord heb. En ik die al kende voordat ie bekend werd, en nu ineens iedereen er naar luistert.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Low -- Flo-rida.
    Die heb ik zóooo vaak gehoord.


    Smiling but close to tears.

    Ik woonde vroeger naast een tirolcafé. Dat wil je niet meemaken. Duitse muziek, bleugh!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ben I gotta feeling, meet me halfway and boom boom pow van bep echt zo beu gehoord!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Just Say Yes, van Snow Patrol. Hij werd al véél te vaak gedraaid op de radio, en even later kon je niet eens meer normaal tv kijken zonder dat die nokia-reclame met dat liedje voorbij kwam.


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Jah vaak.


    Op dit moment: Justin Bieber- One.

    TMF mag echt wel eens wat anders gaan draaien hoor:X


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Cacharel schreef:
    Rosanne vindt ik echt urgh. Net zoals de andere meeste nederlandse nummers. :Y)


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Hmmm, ik kan er op deze moment niet opkomen maar ik heb wel zo'n liedjes hoor.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb een trauma aan alle liedjes van Nick en Simon.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Strychnine schreef:
    Mwah, ligt eraan in welk scenario jij 'een trauma ergens van hebben' bedoelt. Want ik heb een trauma aan een liedje, maar dat is meer in de zin van; Als ik dat liedje hoor, blijf ik janken zonder te stoppen.

    Dat kan ook, maar ik heb dan dat als ik dat liedje nog een keer hoor, dat ik dan keihard ga gillen (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    fireflies-owl city

    word veel te vaak gedraaid:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    De italiaanse nummers van mijn broer. arg.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 14:20 ]