• De titel zal vást en zeker wel fout zijn, maar het gaat om het idee =3
    Ik ging gister met mijn crush ''chillen'' =D Dus wij eerst door het dorp slenteren, daarna gingen wij naar zijn huis (hij woont boven het dorp) Daar bleven we een tijdje, toen gingen we dichtbij mijn huis. Het zogenaamde Asvalt, zo als wij dat noemen. Daar gingen we heel dicht tegen elkaar aanzitten, en de hele tijd aan elkaar zitten, u know. Ik ging hem kietelen, en daar kon hij niet tegen. En hij gaf me echt - en dat vondt ik echt heel lief - een kusje op mijn voorhoofd, want ik stond heel dicht tegen hem aan, en aangezien hij een kop groter is dan mij. Hihi! Oh, gister was zo leuk met hem. Ik ben verliefd jongens, echt erg. :9~

    Loves.

    In love zijn is altijd leuk! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    aaah wat cute :]
    ghehe ik ben echt elke week wel weer op iemand anders, dat moet ik dus echt afleren (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    fijn dat je een leuke avond ebt gehad
    het klinkt echt cute!


    Love is the movement <3

    Kusjes op je voorhoofd zijn lief :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geweldig voor je lieverd. ^^
    Het is zo'n fijn gevoel als je met je crush intiem bezig bent, maar nog nét niet met hem bent. :]
    Ik had dat laatst ook met Vinnie -mijn crush dus- en ik was/ben nog steeds in de hemel. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    Geweldig voor je lieverd. ^^
    Het is zo'n fijn gevoel als je met je crush intiem bezig bent, maar nog nét niet met hem bent. :]
    Ik had dat laatst ook met Vinnie -mijn crush dus- en ik was/ben nog steeds in de hemel. ^^

    Geweldig is dat hè!

    Is super! Geniet ervan!

    Leuk :3, enjoy ^^


    I found myself in Wonderland.

    ahhw zo schattig<3
    ik mis het om verliefd te zijn:(
    *diepe zucht*


    Why don't you break my heart

    Haha, cute :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, aww, zo lief ;D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.