De vervelingziekte is weer machtiger geworden dan ooit, en deze keer ben ik er hard door besmet..
Jij ook?
Weet er iemand een paar medicijnen voor?
x')
-
2 aug 2008 - 21:592 aug 2008 - 22:01
Nee ik niet, en weet er geen medicijn voor. Sowwy.. Succes met je vervelende besmettelijke ziekte
Wie du mir, so ich dir.
2 aug 2008 - 22:01Gekke bekken trekken voor de spiegel;P en praten tegen voorwerpenxD
Pictures fade away, but memories are forever
2 aug 2008 - 22:01JA JA JA IK OOK
en ik heb geen medicijn of je moet gwn met mij pratendon't Worry...Be gay.
2 aug 2008 - 22:012 aug 2008 - 22:01JA JA JA IK OOK
en ik heb geen medicijn of je moet gwn met mij praten
Oke, mss helpt dat wel.. x'D2 aug 2008 - 22:03Denk aan de reclame 'WORDT GEEN DINGES' en dan staat er op zijn graf 'DINGES' en en als ze elkaar naaien zegt dat wijf 'awhhh dingesxD'
2 aug 2008 - 22:032 aug 2008 - 22:04wahaha, die reclame is irritant. :'D WEETJE! IK BEN NET ERGENS ACHTER GEKOMEN! Mijn computer he, die praat! Ja! Als ik hem opstart dan houdt hij een heel verhaal ;o
http://ciinderella-.tumblr.com/
2 aug 2008 - 22:042 aug 2008 - 22:052 aug 2008 - 22:05Ik heb tog raar gedroomt mensen
dan iedereen naakt was x3 en dat was normaal en toen was er een TH concert en toen waren un ook naakt en toen had Bill geen dingetje maar een vrouwe ding x'D Wow O_odon't Worry...Be gay.
2 aug 2008 - 22:05Gekke bekken trekken voor de spiegel;P en praten tegen voorwerpenxD
Jaaah inderdaad praten tegen voor werpen ik zeg altijd. Ik ben niet gek ik praat tegen mijn spullen en dan pak ik mijn schrift en zeg. Zo schrift jij gaat daar lekker liggen en met mijn potloden is het het zelfde tegen de verveling ik ben zeer ernstig besmet want ik praat ookal niet meer tegen me spullen !
<3I do not hook up.
2 aug 2008 - 22:05ik ben besmet... en weet geen medicijn, als het echt te erg worft ga ik meestal slapen^^
I am an idiot, I move.
2 aug 2008 - 22:06ik weet een medicijn..REDBULL=D zodra je het op hebt kijk je in de spiegel en vervolgens lach je je zelf uit omdat je er zo idioot bij loopt=D en dan zeg je..'heey ik heb een dubbelganger'*zwaait met hand..*'WAT DOE JIJ MIJ NAAA?''Maaa ik heb een dubbelganger'*Gaat naar moeder* BOMCHIKAWHAHAHAAH=D
2 aug 2008 - 22:06Ik heb tog raar gedroomt mensen
dan iedereen naakt was x3 en dat was normaal en toen was er een TH concert en toen waren un ook naakt en toen had Bill geen dingetje maar een vrouwe ding x'D Wow O_o
whahaha OMGxDIce-cream Rockt more than you x3