• Het gaat de laatste tijd niet goed op school. dat komt omdat het dit jaar zwaarder is. Ik doe mijn stinkende best. ik sta op leer. ga naar school kom thuis leer en daarna slapen. ik heb onderhand bijna geen leven meer. En ik haal nog onvoldoendes[/sta op het punt om niet over te gaan.
    eerst krijg ik een klap van de zweep van het punt zelf
    Dan van de leraar
    en dan van mijn moeder.
    en zij blijft maar hameren dat ik over moet omdat volgend jaar de examen norm strenger word. Maar als ik een keer een goed punt haal is het van oh.
    Ik trek het echt niet meer
    Iemand tips? (huil)
    -zit nu ook huilend achter de compu


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Misschien kan iemand je helpen met leren.. of de leraren bijles vragen ofzo


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mijn punten op school zijn zelf slecht, dus ja.. Maar leg aan je moeder uit dat je echt je best doet.Meer als je best kan je niet doen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Met WRTS woordjes leren. Samenvattingen maken. ONT-SPAN-NEN!
    Ontspannen is heel belangrijk. Soms moet je even je gedachten weg van school doen. Ga gezellig winkelen met vrienden of ga schrijven/muziek luisteren enzovoort.
    Heb een goed gesprek met je moeder over school. Ik kan me voorstellen dat er nu veel druk op je staat. Probeer die druk dan te verminderen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 17:03 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Van alleen school + leren en slapen word je niet beter, dat is alleen maar slecht. Je hebt gewoon vrije tijd nodig om leuke dingen te doen, dan worden de niet leuke dingen zoals school vanzelf gemakkelijker. Als je een onderwerp niet snapt kun je om extra uitleg vragen, ga anders naar je mentor en vertel hem/haar met welk probleem je zit. School kan je daar vaak wel bij helpen.
    Misschien doe je anders nu een te hoog niveau en kan je dat niet goed aan?
    Andere ideeën/tips heb ik niet echt, spijt me voor deze belabberde dingen, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. :'D

    ×


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Closure schreef:
    Mijn punten op school zijn zelf slecht, dus ja.. Maar leg aan je moeder uit dat je echt je best doet.Meer als je best kan je niet doen.

    Doe ik ook maar ze luistert gewoon niet ><
    en wrts dat is te sloom ik heb mijn eigen programma.
    en met mijn mentor heb ik dit probleem al voorgelegd maar ze zij gewoon blijven door proberen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Meer dan je best kun je niet doen..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wat Allison zegt. En daar wil ik graag wat aan toevoegen. Als het niet gaat en jij merkt het duidelijk, zak een niveau af. Het is geen schande, het kan juist een wezenlijk groot verschil maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er met je mentor over praten?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ontspan. Je moet niet gaan stressen. ;3

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 18:54 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Als je moet leren voor een repetitie heb ik wel wat tips voor je:
    - Ga op je kamer zitten en doe de deur dicht, vraag aan iedereen of ze je niet willen storen. En leg alle dingen we die je af kunnen leiden.
    - Lees de tekst zo goed mogelijk door.
    - Schrijf alle belangrijke punten op, en maak daar een samenvatting van.
    - Leer die samenvatting.

    Je bent er lang mee bezig, maar het zit daarna wel heel goed in je hoofd.


    it's so empty living behind these castle walls