• Gister met school gingen we skien in winterberg en het was echt fantastisch. We reden om zes uur weg en meteen reden we bijna tegen een boom aan. Kwart over tien kwamen we aan bij de skiverhuur en toen mochten we meteen gaan skien. De eerste afdaling was een ramp, ik was vergeten hoe je moest remmen. Dus ik ging volop tegen een gigantische sneeuwberg aan, alleen mijn ski's staken er zo boven uit, haha.

Later ging ik met een hele groep met twee leraren mee, want die wisten nog een goede route. Zeiden ze dat er een berg niet stijl was, maar ik ging hard onderuit, niet normaal.. Toen wouden ze die banaan bellen, zodat ik opgehaald werd. Maar het ging wat beter en toen gingen we pickniken op de berg en verder skien.
    Om vier uur reden we weer weg en om acht uur kwamen we terug. En op de heen en terug weg heb ik de hele tijd lopen slapen en ik stond voor lul. Lag of op de grond, of ik praatte in mijn slaap, of ik lag er gewoon geniaal bij.

Van dat vallen heb ik trouwens nu een hele grote kneuzing op mijn rug, doet echt pijn ö

Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

Haha, lekker. Maar wel leuk ;D
    Sterkte met je rug (flower)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.