Oké eerst gaat CB tot mijn grootste spijt uit elkaar...
Maar nu, is ook Fall out boy uit elkaar.
Ik weet niet of het al in een forum staat, zowel dan sorry.
Maar ik hoorde het in dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=h8M8EFxVIUg&feature=sub
En like toen ik het net aan een vriendin vertelde stuurde ze me dit stukje tekst na even gezocht te hebben op internet.
4 februari 2010
Begin deze week maakte Patrick Stump, de zanger van Fall Out Boy bekend de band te hebben verlaten. Nu is duidelijk dat ook de rest van de band er de brui aan geeft. Zonder Patrick is Fall out Boy geen Fall Out Boy meer, liet gitarist Joe Truman weten in een interview met de Amerikaanse pers. Patrick Stump werkt aan een soloalbum, de overige ex Fall Out Boys zijn zich aan het bezinnen op een verdere toekomst
Verder, ik vindt het wel ajmmer maa rik was er geen fan van. ik wens de fans hier sterkte mee.
Sommige fans reageren nogal fel op Pete Wentz. Net zag ikd at iemand dit had gezget:
FUCK YOU PETE WENTZ!! YOU DID THIS TO ALL YOUR FANS I HOPE YOU GET HIT BY A TRAIN BITCH ITS ALL YOUR FAULT MY FAVORITE BAND BROKE UP! AHHHHH PUNK ASS!!!!!!
En ik had niks erover gevolgt. Wat is er nu eigenlijk gebeurd dan met Pete Wentz? Wat had die gedaan? Ik hoorde dat die opgestapt was of zo?
Ik snapo het like niet meer zo goed :'D
[ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 22:17 ]
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.