• helleuw<33,
    ik wil heel graag een twilight story maken. Maar ik durf het niet alleen te doeen....., ja ik ben ee schijterd, maar ik ben gewoon bang da het niet goed is ofzoow. dus misscien wil iemand me helpen? het gaat over wilight, ja, ik ben zo'n enge verslaafde creep. nee grapje, ik ben niet eng, maar wel gestoord. Wil je me misschien helpen? het gaat over een vampier, ze heet bella. Ze is depressief omdat haar vampieren leven tot nu toe niet echt rusig is verlopen, ze word mishandeld, verkracht en moest zelfs in een leger vechten. Dan horen zij en haar beste vriendinnen over de cullens, en dat zij ook vegetarisch zijn. ze sluiten zich aanbij de cullens. helaas kan bella niet verbergen dat ze iets voor Edward voelt.

    wie wil me helpen?
    -xxx- mij.
    ps; maak een korte proloog ofzo iets, en zet die erbij dan kan ik kijken welke schrijf stijl het beste bij mij past. want ik ben ook nog naar beginnend.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 21:14 ]


    You got my heart and I don't know how you did it.

    Proef proloog
    Bella is een vampier maar ze is erg depresief.
    Maar wat als zij en haar vriendinnen horen van de Cullens en dat ze ook vergtarisch zijn.
    Ze gaan zich aansluiten bij de Cullens maar wat als ze iets voor Edward begint te voelen en het niet kan verbergen?
    Wat gebeurt er dan word het meer dan vriendschap of gewoon vrienden?

    Proef proloog.
    Hey, ik ben Bella.
    Op dit moment ben ik erg depressief.
    Maar dan krijgen we te horen dat we familie zijn van de Cullens. En dat we vegetarisch waren.
    Ik sluit me aan bij de Cullens en ik werd aan iedereen voorgesteld.
    Edward was de mooiste, en na een tijdje begon ik toch serieus wat voor hem te voelen.

    [hope you like it!]


    Live life like a raver.

    De korte progloog ;

    Wie denkt dat vampiers niet bestaan hebben het hartstikke mis!

    Bella en haar beste vriendin zijn beide vampiers.
    Alleen is Bella depressief.
    Naar een tijd horen ze iets over de cullens.
    En laten hun toevallig ook vegetarisch zijn.
    Bella en haar beste vriendin sluiten zich bij de Cullens aan.
    Bella voelt zich al snel op haar gemak.
    Haar depresieve bui verdwijnt maar er worden vlinders in haar buik te voorschijn gehaalt.
    En laat het nou net Edward zijn...

    laat het je me weten als het wat is ?

    XoxO
    Maar helaas


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    kleine proloog, maar hopelijk lang genoeg.

    Proloog.

    Ik had mijn hele leven al gezocht naar liefde, zelfs al toen ik nog mens was.
    Ik had het nooit gevonden, want liefde kun je niet vinden. Je moet het krijgen.
    Dat had ik na alle jaren wel geleerd.
    En toen, toen ik familie en vrienden had, miste ik nog steeds die ene liefde.
    Die liefde die je hart op hol laat slaan, die je handen zweterig maakt, die je gedachtes de gekste dingen laat denken.
    Die ene liefde, de liefde van Edward Cullen.

    laat me weten wat je ervan vind =)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 19:52 ]


    Love can touch us one time, and last for a lifetime.

    Proloog

    Een meisje van mijn leeftijd moet gelukkig zijn, vrienden hebben en lol maken!
    Maar ik, ik zit opgesloten in dit vreselijke leven. Een leven waar ik niet zelf voor gekozen heb!
    Gelukkig heb ik met beste vriendinnen die het zelfde lot met mij delen.
    Wat heeft dit leven voor mij te betekenen? Zullen we voor altijd zo rond blijven dwalen of is er ergens een uitweg die mij gelukkig kan maken? Loopt hier iemand rond die van mij kan houden zoals ik ben? Als er zo iemand is, geef mij een teken en neem me in je armen!

    Bella, een vampier, word gek van zichzelf en haar leven als vampier. Haar beste vriendinnen proberen haar te steunen, maar niks lijkt te helpen.
    Tot op een dag ze te horen krijgen van een andere familie die het zelfde leeft als de meiden.
    En die knappe jongen, zou die Bella voor altijd gelukkig kunnen maken?

    Sorry het is niet echt goed ofzo maar zou het op zich wel leuk vinden om samen een Twilight stroy te maken^^
    En ben net zoals jij totally verslaafd<3
    Xx


    I'm a Shadowhunter

    Hallo,Mijn naam is Bella Swan,ik ben een vampier al bijna 30 jaar,Mijn Hart stopte met kloppen toen ik bijna 18 was,Maar dit leven is zowat niks voor mij Ik ben daardoor erg deprisief geworden,Maar dan horen we van de Cullens Via een reizende Vampier die door Forks was gegaan,Hij spark spot over ze omdat ze op dierenbloed leefden en zichzelf daarom vegatarisch noemen,Wat goed uitkwam gezien het feit ik en mijn vriendinnendat ook zijn.

    We besluiten om naar ze toe te gaan en dan ontmoete ik hem.Edward Cullen, En de eerste seconde dat ik hem zag was ik er van overtuigd dat ik sterk iets voor hem voelde,Hopelijk merkt hij niks,Maar aan zijn expressie te zien weet hij het misschien toch! Ik hoop van niet ! Stel je voor dat het niet goed afloopt

    Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven.....



    (i know het is lang maar ik kreeg opeens inspiratie!)

    XX


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    ik wil wel meehelpen met schrijven:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh nee laat maar.Ik zie mensen met precies de zelfde schrijf stijl als ik xD.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 19:54 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik heb de proloog niet vanuit bella's kant geschreven, k hoop dat je 't oke vind ;)

    'Bella?'
    'Bells?'
    Ik kon haar nergens vinden, waar zat ze nou?
    En toen zag ik haar, helemaal in een hoekje gekropen. Ze had er nog nooit zo slecht uitgezien. Ik wist dat het slecht met haar ging, maar zo slecht!? Ik moest haar gewoon helpen, en de Cullen waren haar enige hoop. Ik wou het plan om naar de Cullens te gaan zo lang mogelijk uitstellen, maar nu wist ik dat het moest gebeuren. 'Bella?' Ik knielde zachtjes naast haar, en sloeg m'n armen om haar heen. 'Het is tijd om te vertrekken.' Dat was het laaste wat ik tegen haar zei toen ik opstond en m'n spullen begon in te pakken.

    I hope you like, love it, hate it, whatever just enjoy it! xD

    ik vindt jullie prologen echt geweldig! dankje wel daarvoor. het wordt steeds moeilijker met al die goede schrijvertjes in da house!! ik doe even wat meer informatie over bella er bij;

    Name; Bella Joelle Aleydis Stewart.
    Leeftijd; 17.
    Geboren op; 6 december 1810.
    Vampieren leeftijd; 200.
    Gave; gave van anderen kopiëren. Maakt niet uit hoeveel. Alles kan!


    You got my heart and I don't know how you did it.

    Proef proloog

    Het was al erg als mens, als ik af en toe een depressieve bui had en dan hevig zocht naar een manier om uit die zwarte put te komen. Maar nu, na al die jaren die leken stil te staan... Het was verschrikkelijk. Er was geen ontkomen aan depressieve gedachten die me achtervolgden, dag en nacht. Herinneringen zo scherp in mijn geheugen gegrift dat ze iedere dag opnieuw leken te gebeuren.
    Nu mocht het dan misschien wat beter gaan, het was nog steeds geen pretje. Ik kon met mezelf leven, wist dat ik het beste deed dat je van iemand als mij kon verwachten. Maar toch, met Edward zo dichtbij en toch zo ver buiten bereik... Je zou voor minder depressief worden.


    Ik wil nog even zeggen dat 'k niet zeker ben of 'k wel tijd heb hier voor, maar moest je echt samen willen schrijven, dan hoor 'k 't wel ^^.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 20:30 ]


    Not every conversation is a fight to win. - Christina

    Nou, hierboven staan dus al een aantal mensen die met je willen schrijven. Dit hoort btw niet bij suggesties maar bij story problemen (;


    your eyes are like stars in the night.

    Proloog:
    Met mijn adem ingehouden keek ik hem aan. Ik probeerde het zo te doen dat hij het niet zag. Maar dat was bijna onmogelijk. Zelfs al keek ik heel stiekem uit mijn ooghoeken, hij had het altijd door. Waarom was ik nou verliefd op hem geworden? Waarom net hem?!
    Maar hoe vaak ik mezelf deze vraag ook stelde. Ik kreeg toch geen antwoord. Het was gewoon gebeurt. Niks aan te doen. Het enige wat ik kon... was hopen dat hij het zelfde voor mij zou gaan voelen...


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    proloog:
    Belle en haar vriendin zijn al voor jaren vampier.
    Maar ze zijn wel ander ze leven niet op mensen bloed maar op dat van dieren.
    Na een aantal jaren kan Bella het vampier leven niet meer aan en word ze depressief.
    Bella`s vriendin probeert er alles aan om Bella weer normaal te krijgen.
    En opzoek naar een oplossing komt ze er achter dat er nog een vampiere familie is die zo als Bella en haar leeft.
    De familie cullen.
    Ze besluiten om op zoek te gaan naar de familie cullen.
    Bella word hopeloos verliefd om een van de familie leden.
    En dat zorgt voor nog al wat roemoer.

    IK WIL HELPEN IK WIL HELPEN!!!! I love story's schrijven!!


    Twilight, The Vampire diaries en Peter Facinelli = TOP!