• Van mijn vriend.
    Elke keer 'vergeet' hij vanalles te zeggen en hij komt altijd te laat of later om de meeste domme dingen. En ik ben het echt zat. Hij mag wel eens opgroeien ondertussen van mij. Hij is 2 en een half jaar ouder, maar gedraagd zich alsof hij zoveel jonger is. Ik word er gek van. -vooral omdat het steeds weer gebeurd-
    Bedankt voor het lezen, dit moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 15:05 ]


    Your make-up is terrible

    Jongens ..ik begrijp er niks van xD en ze zijn zowizo jonger in hun hoofd.

    Misschien moet je hem gewoon een keer goed vertellen waar het op staat ..

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    Jongens ..ik begrijp er niks van xD en ze zijn zowizo jonger in hun hoofd.

    Misschien moet je hem gewoon een keer goed vertellen waar het op staat ..

    X


    Doe ik elke keer, en dan is hij verdrietig omdat hij het niet zo bedoelde, maar dan moettie maar eens normaal gaan doen en er gewoon aan denken vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ooh.. zo'n topic heb je een tijdje eerder ook al geplaatst. Ik dacht en hoopte dat het inmiddels was uitgepraat. Maar helaas. Ik zou niet weten hoe je het zou moeten oplossen, aangezien praten niet helpt (krijg ik zo de indruk).


    No growth of the heart is ever a waste

    Niksel =O Luister meid, vriendjes kunnen af en toe onvolwassen en irritant zijn. Dat gebeurt, zo zijn jongens nou eenmaal. Dat ligt niet aan Sebas, dat ligt aan het feit dat hij een jongen is. Jongens nemen dingen gewoon niet altijd serieus, en zijn af en toe heel goed in het teleurstellen van jou..
    Maar geloof me Nikki, jouw vriendje is heel erg lief en hij doet dat soort dingen echt niet om jou teleur te stellen! Hij doet dat soort dingen omdat hij nou eenmaal een jongen is.. en jongens doen dat soort dingen. Tenzij je vriendje gay is.
    <3


    Life is hard and then we die

    Mannen! We kunnen niet met ze, maar ook niet zonder ze.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    PUKKELxDING schreef:
    Niksel =O Luister meid, vriendjes kunnen af en toe onvolwassen en irritant zijn. Dat gebeurt, zo zijn jongens nou eenmaal. Dat ligt niet aan Sebas, dat ligt aan het feit dat hij een jongen is. Jongens nemen dingen gewoon niet altijd serieus, en zijn af en toe heel goed in het teleurstellen van jou..
    Maar geloof me Nikki, jouw vriendje is heel erg lief en hij doet dat soort dingen echt niet om jou teleur te stellen! Hij doet dat soort dingen omdat hij nou eenmaal een jongen is.. en jongens doen dat soort dingen. Tenzij je vriendje gay is.
    <3



    Dankje Annick (: Ik wil zo graag lesbisch worden, jemoesteensweten. Als ik niet van hem hield he! x'D Maar geloof me, hij is erger dan de meeste jongens in zulke gevallen. En er zijn zoveel meer dingen die ik hier niet ff lekker te koop ga zetten, want dat vind ik dan weer onrespectvol tegenover hem.
    En ja, hij is ook heel lief, meestal. En als ik morgen met hem ga praten, moet ik hem wel vergeven omdat ik hem zo lief vind, omdat hij dan zo lief doet, en zo zielig doet, en ik mezelf ga haten omdat hij verdrietig ervan word en zich schuldig gaat voelen tegenover mij. Maar ik wil het hem eventjes niet vergeven!


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)


    Dankje Annick (: Ik wil zo graag lesbisch worden, jemoesteensweten. Als ik niet van hem hield he! x'D Maar geloof me, hij is erger dan de meeste jongens in zulke gevallen. En er zijn zoveel meer dingen die ik hier niet ff lekker te koop ga zetten, want dat vind ik dan weer onrespectvol tegenover hem.
    En ja, hij is ook heel lief, meestal. En als ik morgen met hem ga praten, moet ik hem wel vergeven omdat ik hem zo lief vind, omdat hij dan zo lief doet, en zo zielig doet, en ik mezelf ga haten omdat hij verdrietig ervan word en zich schuldig gaat voelen tegenover mij. Maar ik wil het hem eventjes niet vergeven!

    Dan ben je zelf ook een beetje raar (cat). Maar ik heb zo het idee dat boos worden niet helpt, juist om de reden van Annick..

    Owja ik was aan het leren.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 23:45 ]

    Praat er met hem over.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dan moet je het uitmaken als je je zo aan 'm irriteerd..


    I don't need words to feel those lips.