• Ik ben echt heel goed in het verekken van huiswerk of leerwerk. Dan is het de dag voor het SO of PW en dan denk ik 'Ik MOET leren', maar dan doe ik het nog niet en dan blijf ik maar zo denken maar GRRRRRRRRRRRRRRRR.

    En laatst flipte de Frans docent tegen me uit omdat ik lage punten scoorde en toen zei ik dat ik Frans gewoon verrekt moeilijk vind/vond. Ik heb er vorig jaar MEER DAN 4 UUR (Op één dag) aan gezeten om een voldoende te halen. Woord-Waar-Sommige-Tegen-Zijn Frans :C En nu doe ik het GODVERDOMME weer! Ik moet weer 24 zinnen leren en misschien meer dan 50 woorden leren. Ik ken al best veel woorden maar ik heb nog nooit naar de zinnen gekeken ;x En morgen heb ik SO.

    En die zinnen heb ik nog noooooit goed gekent, altijd wist ik er een paar niet. Ik ben echt zo koppig en eigenwijs. (Echt héél erg) Wat is een makkelijke en handige leer-methode. Godver, help me :C

    EDIT YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.
    Frans (&Economie) valt uit!
    OHMYGOD.
    DANKU GOD! DANKUUUUUU.
    Sorry voor hoofdletters ;x

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 19:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat is een noes? xd
    En, dat ken ik..
    Misschien helpt het als je denkt van: als ik 10 zinnen ken, dan mag ik.. een snoepje ofzo. Of even internetten.
    En, misschien kan je eerder beginnen met leren, dan moet je minder op 1 dag doen ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stargate schreef:
    Wat is een noes? xd
    En, dat ken ik..
    Misschien helpt het als je denkt van: als ik 10 zinnen ken, dan mag ik.. een snoepje ofzo. Of even internetten.
    En, misschien kan je eerder beginnen met leren, dan moet je minder op 1 dag doen ^^
    Beloningen helpen bij mij ook niet, dat verrek ik ook, ik pak het gewoon eerder dan de bedoeling is. :C


    I live for the applause, you will die for it.

    Typ het in op wrts.nl.
    Dan leer je het sowieso al een beetje als je het intypt, kan je de woordenlijst + zinnen oefenen en dan gaan overhoren, en dan aan het eind aan de overhoring zie je wat voor cijfer je hebt, en dan weet je of je er klaar voor bent of niet.
    Of doe je dat al?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gebruik je al wrts?
    En ik heb daar ook last van. Ik kan heel goed leren, maar ik doe dat nooit. Mijn huiswerk maak ik altijd 's avonds laat of schrijf het de volgende dag vlug over van een vriendin. Ik heb een ontzettend uitstelprobleem, dus ik kan je echt niet helpen, sorry x_x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    WRTS gebruik ik al. Maar als ik de zinnen niet ken, kan ik ze ook niet goed typen en krijg ik steeds lage cijfer en dan word ik héél erg kwaad.
    Ik kan snel kwaad worden om zoiets en.. nouja dan ga ik op mijn keyboard slaan ;x Ik word echt zó nijdig om Frans...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet precies waar je hebt over hebt want ik heb van precies hetzelfde last. :Y)
    En zoals hierboven werd gezegd: gebruik wrts.nl om woordjes/zinnetjes te leren. Het werkt bij mij heel goed en ik kan veel beter leren als ik het op de comp doen dan gewoon uit het boek. (':
    Anders kun je je ouders vragen of ze iets van je inhouden (mobiel, ipod/mp3) net zolang tot je het geleerd/gemaakt hebt? Of je vraagt ze of ze je willen overhoren, daarmee leer je het ook. :]

    - Meer tips heb ik niet, ik heb namelijk hetzelfde probleem (thankgod heb ik niet zoveel leerwerk meer) x'DD -


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Beastie schreef:
    WRTS gebruik ik al. Maar als ik de zinnen niet ken, kan ik ze ook niet goed typen en krijg ik steeds lage cijfer en dan word ik héél erg kwaad.
    Ik kan snel kwaad worden om zoiets en.. nouja dan ga ik op mijn keyboard slaan ;x Ik word echt zó nijdig om Frans...


    Frans is gewoon een *pieeep*vak, dat is nou eenmaal een feit. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.
    Frans (&Economie) valt uit!
    OHMYGOD.
    DANKU GOD! DANKUUUUUU.
    Sorry voor hoofdletters ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.
    Frans (&Economie) valt uit!
    OHMYGOD.
    DANKU GOD! DANKUUUUUU.
    Sorry voor hoofdletters ;x

    Sweet 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik moet stiekem Frans pw leren maar Frans is kut dus schijt aan Frans.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik moet stiekem Frans pw leren maar Frans is kut dus schijt aan Frans.
    Amen, mate. Kut Frans C:


    I live for the applause, you will die for it.