• En ik vond het niet erg ook al vind ik hem niet leuk, maar iemand anders wel haha.
    Ik zat zo vandaag bij tekenen, en omdat ik nieuw in die klas ben had ik nog niet zoveel contact met de jongens, alleen nogal met de meisjes. -zo ben ik ja.-
    En vandaag bij tekenen dus was ik heel vrolijk en blij en toen ging hij in mijn wangen knijpen, en toen pakte ik zijn potlood af en rende ermee door het lokaal, hij pakte mijn boekje af, hielp mij met tekenen, etc.
    En ik vond het best leuk. :9~
    Maar dat is gewoon leuk, en al helemaal als hij er zo uitziet, haha.
    Trouwens, op de foto ziet er en 'gangster' en 'playerig' uit maar zo is ie niet.
    En OJA, hij heeft zúlke mooie lange wimper. ._. Serieus, nog langer dan een meisje met een hele mascara tube op 'r ogen.
    En dat vind ik pretteh.
    :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ahhh hij is leeuk! -jaloerss-


    it's so empty living behind these castle walls

    enjoy it;)


    Why don't you break my heart

    Zo'n rare flirtmeester zit er ook in mijn klas. Deze knijpt ook in mijn wang..knuffelt me soms spontaan O.o. en hij tuit steeds zijn lippen *alsof ie me wil kussen* en dan doe ik het voor de grap terug. endan zegt hij: ja ik doe het zo howr. en vorige keer lokte ik hem uit om een kus o mijn wang te geven en hij deed het. dus hij bluft dus niet.. maar goed ik vindhem niet echt leuk leuk. want hij heeft van die sexistische praatjes enzo en hij flirt met meer enzo *niemand die echt intresse heeft ofzo xD*


    Love is the movement <3

    LetsNotRiot schreef:
    Zo'n rare flirtmeester zit er ook in mijn klas. Deze knijpt ook in mijn wang..knuffelt me soms spontaan O.o. en hij tuit steeds zijn lippen *alsof ie me wil kussen* en dan doe ik het voor de grap terug. endan zegt hij: ja ik doe het zo howr. en vorige keer lokte ik hem uit om een kus o mijn wang te geven en hij deed het. dus hij bluft dus niet.. maar goed ik vindhem niet echt leuk leuk. want hij heeft van die sexistische praatjes enzo en hij flirt met meer enzo *niemand die echt intresse heeft ofzo xD*

    Nee, de mijne is niet zo sexueel zeg maar. (': Gewoon grappig en sociaal haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Leuk (:


    your eyes are like stars in the night.

    wat een schatje . :9~
    ik heb ook zo'n jongen in mijn klas, met echt vetlange mooie wimpers, ik wil zijn wimpers echt hebben . ;3

    Eloquent schreef:
    (...)
    Nee, de mijne is niet zo sexueel zeg maar. (': Gewoon grappig en sociaal haha.


    mijne is een achterblijvertje van de klas voor ons *hij bleef zitten* en hij is knap irritant. hij is echt een afknapper *ook omdat hij een geel vies gebit heeft* een vriendin van me heeft met hem gezoend *zokansloos* maarja niet mijn probleem.


    Love is the movement <3

    Aaargh, ik kan de foto niet zien.
    Mja, enjoy, ik ben zeker dat hij leuk is :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Aaargh, ik kan de foto niet zien.
    Mja, enjoy, ik ben zeker dat hij leuk is :')

    Oh. Kut, haha. Hij is heel schattig ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat leuk! ^^
    Vandaag ben ik met school gaan zwemmen en mijn crush was er ook bij. En ik weet zeker dat ik 'm leuk vind. Hij ging me steeds optillen en knuffelen enzo, ik was echt in de hemel, dus ik weet hoe leuk dat is! :9~


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    Wat leuk! ^^
    Vandaag ben ik met school gaan zwemmen en mijn crush was er ook bij. En ik weet zeker dat ik 'm leuk vind. Hij ging me steeds optillen en knuffelen enzo, ik was echt in de hemel, dus ik weet hoe leuk dat is! :9~

    Als mijn échte crush dat deed bij mij, wauw. Ik zou in de zevende hemel zijn. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Strychnine schreef:
    Wat leuk! ^^
    Vandaag ben ik met school gaan zwemmen en mijn crush was er ook bij. En ik weet zeker dat ik 'm leuk vind. Hij ging me steeds optillen en knuffelen enzo, ik was echt in de hemel, dus ik weet hoe leuk dat is! :9~


    Hmm als mijn crush dat deed zou ik ook in heaven zijn. helaas ziet hij me niet staan. en ist miss ook beter zo


    Love is the movement <3

    Poseidon schreef:
    Leuk (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Strychnine schreef:
    Wat leuk! ^^
    Vandaag ben ik met school gaan zwemmen en mijn crush was er ook bij. En ik weet zeker dat ik 'm leuk vind. Hij ging me steeds optillen en knuffelen enzo, ik was echt in de hemel, dus ik weet hoe leuk dat is! :9~


    Dát is de jongen in kwestie. <333


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Dát is de jongen in kwestie. <333

    Ah, echt lief dat tekstje eronder..
    Hij weet dit zeker niet, van die foto en zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?