• is gestoord. :/
    Serieus, ik ga hem aanklagen. Of laten ontslaan of wát dan ook.
    Iedergeval, ik zal even vertellen waarom:
    1. Hij kan geen orde houden, hij gaat gewoon wachten tot de klas stil is -nooit dus- en gaat dan heel kinderachtig op zijn horloge kijken van "wat duurt het nou toch lang".
    2. Hij kan zijn woede niet uiten. Hij kan zich dan in zijn woorden niet zeggen wat ie wil, en gaat dan maar fysiek bezig zijn. Zoals; duwen naar je plaats, en dan hard knijpen. Etc.
    3. Hij is onredelijk. Hij zegt dan: 'Ga uit mijn ogen voor je iets verkeerds doet.' 'Ja maar meneer ik doe helemaal niets.' 'Je staat me niet aan je hoe kijkt. Eruit.'
    4. Hij kan niet lesgeven. Hij verteld wat, en verteld wat... Geen aantekeningen, geen diepere uitleg, etc. Helemaal niets. Gewoon hop, maak een paar opdrachten. Volgende week hebben we een proefwerk van hoofdstuk 3.
    Etc.
    Nu zijn we naar onze mentor gegaan en hebben dit gezegd. Zij is naar onze afdelingsleider gegaan en ze hebben toen met z'n drieen gepraat. Het heeft niets geholpen, en nu gaan ze nog een keer met die gozer praten.
    Hallo, vind je het gek dat ik nu een onvoldoende heb in de toetsweek?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn scheikunde lerares is ook vreselijk. :/
    En nee, dat vind ik niet gek.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zo is mijn natuurkunde leraar ook. Wij moeten altijd zo hard lachen als hij er iemand uit wil sturen want hij zegt bijna altijd meteen erna 'kan je nou stil zijn? Ga maar zitten!' of 'Ga daar zitten!' Maar die vent is ook best wel gek in zijn hoofd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Zo is mijn natuurkunde leraar ook. Wij moeten altijd zo hard lachen als hij er iemand uit wil sturen want hij zegt bijna altijd meteen erna 'kan je nou stil zijn? Ga maar zitten!' of 'Ga daar zitten!' Maar die vent is ook best wel gek in zijn hoofd.

    Rare mensen die leraren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?