• NINÈVE


    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst



    YOU MIGHT BE A SKILFUL SAILOR
          WITH NOTHING BUT
                      THE PUREST AIM—

          .      NINÈVE     

                Haar naam, welke Lady of the lake betekend, is er een die ze voor zichzelf heeft gekozen zodra ze oud en wijs genoeg was deze beslissing te maken. Tot die tijd werd ze door de bemanning Nyssa genoemd, wat New beginning betekent.
                Ze weigert een achternaam aan te nemen, daar geen familie ooit de moeite heeft genomen er voor haar te zijn. De dames aan boord van de Poisenous Rose zijn natuurlijk de uitzondering, maar haar waardering voor hen laat ze op genoeg andere manieren doorschemeren. Ninève zorgt voor haarzelf en hoeft niemand anders te eren.


          .      27     

                De exacte datum van haar geboorte is een vraagteken, maar de mogelijkheden zijn teruggebracht tot drieëntwintig of vierentwintig september. Dit kan haar of een Virgo of een Libra maken. Ze hecht geen waarde aan haar verjaardag, welke door de crew ondanks dat nooit wordt overgeslagen, maakt niet uit hoe erg ze mokt of zich verschuilt in haar kraaiennest.

    —BUT I HAVE FOUGHT SO MANY PIRATES, THAT YOU NOW
                ALL LOOK THE SAME.

          .      INNER     

          Kalm, berekenend en enigszins introvert; Ninève is misschien niet wat men verwacht onder het kadertje piraat. Dat ze zelf echter niet het hoogste woord voert en zich op de achtergrond houdt, betekent niet dat ze niet graag onder de bedrijvigheid is. Ze is wat men noemt een stille genieter en content om een hele avond enkel toe te kijken hoe anderen zich vermaken.
          Dat ze haar stem niet erg veel gebruikt houdt niet in dat ze er geen een heeft, de uitspraak stille wateren kennen diepe gronden haar op het lijf geschreven. Haar observaties lijken vluchtig en nonchalant, maar ieder kruimeltje informatie wordt opgeslagen en verwerkt.
          Juist omdat ze niet veel zegt worden de orders die haar over de lippen komen des te serieuzer genomen. Ze heeft een goede intuïtie en deze wordt aan boord meer dan op prijs gesteld.
          Ninève is niet opvliegend of impulsief en straalt haar woede uit in iets wat niet anders dan kilte genoemd kan worden. Haar stilte hierin is zenuwslopender dan wanneer ze zou schreeuwen en ze retalieërt vrijwel altijd, al zij het misschien niet meteen. Het gevoel voor wraak en scores gelijk trekken is enorm. Ze is dan ook erg competitief en een buitengewoon slechte verliezer.
          Hoewel haar niets beter in de oren klinkt dan een goede raid, is ze niet materialistisch. Het stellen van een doel en deze bereikt zien worden is haar vele malen meer waard dan de schatten die ze roven. Ninève hecht veel waarde aan de kleine dingen in het leven en gelooft niet dat deze gekocht kunnen worden.



    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst



    AND I WISH I COULD OFFER YOU SHELTER, FROM THOSE


    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst



          STORMCLOUDS IN MY SKY—


          .      OUTER      \

          Donkere krullen tot halverwege haar rug, bruine ogen omlijst door intens zwarte wimpers en een roomkleurige huid die niets verraad van de tijd die ze in het kraaiennest doorbrengt. Steek haar in een prestigieuze jurk en niemand zou vermoeden dat ze op een piratenschip thuishoort.
          De vingers die haar beroeren zullen echter de bijt van het zilt en de schraalte die de zeewind achterlaat ontdekken. Een teer postuur verhult pezige spieren en een timide houding maakt haar onzichtbaar genoeg wanneer ze dat wil. Je vergeet haar zodra ze uit het oog is of ze blijft je voor een lange tijd bij— er is geen middenweg.


          .      EXTRA      \

    Geen tatoeages — Geen piercings — Heeft een brandmerk achter in haar nek — Smells like wood and salt and ink — Blend makkelijk in de schaduwen — Scherp gevoel voor humor — Komt los na een paar drankjes en wordt hierdoor onhandig — Kan klimmen als de beste — Verkiest vluchtgedrag zolang dat een optie is — Wekt hiermee het onjuiste beeld dat ze haar mannetje niet kan staan — Is bijzonder handig met de dolk die tussen haar rokken is verscholen — Kent weinig angst — Kan prima acteren en zich van de domme houden — Is een dromer

    —BECAUSE YOU'VE NOT MADE IT TO SHORE, BUT YOU SHOULD
                KNOW; NEITHER HAVE I.

          .      HISTORY     

          Ninève is een vondeling, het brandmerk in haar nek de enige aanknoping naar haar verleden, maar tevens een aanknoping die ze tot op de dag van vandaag niet heeft nagestreefd.
          Wanneer de voormalig kaptein van de Poisenous haar aantreft in de haven van Tortuga, wordt besloten de krijsende baby niet aan het lot over te laten. Ze groeit op—op het dek van het schip, draagt haar steentje bij zodra ze daar toe in staat is en houdt al van jongs af aan van het leven op zee.
          Zodra haar talent voor navigatie wordt ontdekt bekleed ze een belangrijke rol, daar navigators zeldzaam zijn. Ze betaald haar schuld dubbel en dwars terug en besluit ook hierna onderdeel van deze familie te blijven. Er is één locatie waar ze vooralsnog nooit weer voet aan land heeft gezet. Deze keer neemt ze zich echter voor het niet langer uit te stellen en is het tijd om Tortuga onder ogen te komen.


          .      SAILING MASTER     

          Verantwoordelijk voor de koers die wordt gevaren en een natuurtalent in navigatie; Ninève heeft de Poisenous Rose al naar tientallen locaties geleidt. Buiten haar taken op het schip, stellen haar scherpe oog en nog scherpere gehoor haar in combinatie met haar lichte voetenwerk in staat zich als luistervink in te zetten.



    teksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

    [ bericht aangepast op 7 juli 2021 - 0:45 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik zou zeggen ga de film kijken : )


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield


    Opening
    Scenario


    De mannen zijn vrij in waar en waarmee ze de rpg beginnen. Het is de bedoeling dat ze zo veel mogelijk binnen het paleis zijn en ze kunnen de dames niet mee nemen naar een andere plek. De dames mogen in hun eerste hoofdstuk de max van 600 woorden overschrijden als dat nodig is voor het volgende; beschrijf kort je dood, het voelt vervolgens als een verlichting en ze openen vervolgens hun ogen aan de hemelpoorten. Dit is echter een gemeen trucje om de val heftiger te maken. Bij de eerste stap richting de poort vallen ze door de 'wolken' en beginnen hun val naar de Hel. Tijdens die val doorlopen ze hun angsten in een doorlopende loep, om zo een voorproefje te krijgen van wat ze te wachten staat als ze in The Pit terecht komen. Ze openen vervolgens de ogen in hun eigen kamer en vanaf daar ben je verder vrij.       Have Fun.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2019 - 20:56 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Edward Cullen - Gedachten lezen en supersnel
    Carlisle Cullen - Verzorging en Slimheid.
    Esme Cullen - Verzorging en Liefde
    Emmett Cullen - Supersterk
    Rosalie Hale Cullen - Knap
    Alice Cullen - Kan de toekomst zien.
    Jasper Hale Cullen - Kan emoties bij mensen veranderen.
    Jacob Black - Kan weerwolf worden.

    Zo iets? Ik heb de namen er bij gezet en er achter hun 'kracht'.


    Proud.

    Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen, ik wil alleen maar helpen. Maar hoe kan ik weten dat je de film hebt gezien ik zie het nergens staan.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Heel erg bedankt :) Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Weet jij of iemand anders dan ook nog iets over hun gewoontes. Volgens mij zijn die anders als bij de 'normale' vampiers. Bedoel met eten en spiegelbeeld enzoo. xXx


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Hun gewoontes zijn: niet in de zon komen, dierenbloed drinken inplaats van mensenbloed, niemand aanraken door hun koude huid, en geloof ik ook niet omgaan met 'normale mensen'

    betere informatie?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 12:32 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    thank you. En sorry voor mijn reactie. xXx


    Marrow deep, soul deep, essence deep