Nouja iedereen si altijd zovan. Ja ik heb een q op m'n arm enz., maar dat valt neit op tussen de Billen,Tommen, georgs en gustaven op armen. Dus mijn idee. We spreken emt heel veel quizletters een punt af bij eht concert ofzo. Dan gaan we heel lang in de rij staan. (dan maakt eht neit uit want dan is eht gesjellie). EN BEUKEN WE DE SECURITY AAND E KANT ZODAT WE VOOR KUNNEN ?
wie gaat er mee?
-
2 aug 2008 - 17:522 aug 2008 - 17:54
Als ik naar het volgende THconcert mag wil ik meedoen:D
Sweet dreams will come true.
2 aug 2008 - 17:54Nouja iedereen si altijd zovan. Ja ik heb een q op m'n arm enz., maar dat valt neit op tussen de Billen,Tommen, georgs en gustaven op armen. Dus mijn idee. We spreken emt heel veel quizletters een punt af bij eht concert ofzo. Dan gaan we heel lang in de rij staan. (dan maakt eht neit uit want dan is eht gesjellie). EN BEUKEN WE DE SECURITY AAND E KANT ZODAT WE VOOR KUNNEN ?
wie gaat er mee?
uwhh.. als ik kan wilk het best x3
mr ik ga er volgende concert heel vroeg heen sodatk voro aan sta [gooik opeens iedereen over die hekjes heen : ja se hore by me x3]We can only learn to love by loving.
2 aug 2008 - 18:12Jaaaaa! Koel dude mag ik dan meee doen?
Ice-cream Rockt more than you x3
2 aug 2008 - 18:16dat gaat werken..?
meer dan de helft van de thfans zit op quizlet.. dan staat iedereen op een rijtje ofz.. krijg je t zelfde effect als bij een normaal concert2 aug 2008 - 18:212 aug 2008 - 18:222 aug 2008 - 18:28JEAH JEAH IK DOE MEE JEAH
lOall x3
dan ga jij naast my staan tog?! x3We can only learn to love by loving.
2 aug 2008 - 18:33als ik naar ht volgende cocert kan/mag, doe ik meej
maar dat zal nog wel ff duren denk ik, nu ze naar ****amerika gaan >.<
xErase and Replace
2 aug 2008 - 18:412 aug 2008 - 18:43Dat gaat niet werken, en ik denk dat mensen toch liever in de rij staan, dan quizletters gaan meeten?
Iedereen kan toch een A4 met een Q erop doen ofzo?2 aug 2008 - 18:53k ga gewoon keihard met me vriendin quizlet roepen x'D
2 aug 2008 - 19:15Gaat niet werken denk ik.
Omdat bijna iedereen op een andere tijd gaat, denk ik niet dat de mensen die om half 6 's ochtends nog om 12 uur ofzo met de quizletters samen in de rij wil gaan staan.I recycle my thoughts.
2 aug 2008 - 19:24Nouja iedereen si altijd zovan. Ja ik heb een q op m'n arm enz., maar dat valt neit op tussen de Billen,Tommen, georgs en gustaven op armen. Dus mijn idee. We spreken emt heel veel quizletters een punt af bij eht concert ofzo. Dan gaan we heel lang in de rij staan. (dan maakt eht neit uit want dan is eht gesjellie). EN BEUKEN WE DE SECURITY AAND E KANT ZODAT WE VOOR KUNNEN ?
wie gaat er mee?
Schaaat goed idee maar beetje oud en tsjaa dat was mijn idee 14 juni ook maar niemand luisterde --' Toen bedachten ze dat met die q en ik heb lekker niet mee gedaan :'DDI do not hook up.
2 aug 2008 - 19:262 aug 2008 - 19:30dat gaat werken..?
meer dan de helft van de thfans zit op quizlet.. dan staat iedereen op een rijtje ofz.. krijg je t zelfde effect als bij een normaal concert
Ja mogen we allemaal vooraan. We horen allemaal bij elkaar. E ik dacht gewoon ik spreek bijv. emt mensen uit mijn vriendenlijst dus eht worden gewoon meerdere kleine groepjes zo bedoele ik het eigenlijk!
xx